nedeľa 17. marca 2013

Today - dve tématické líčenia

Tak dnes som sa konečne dostala aj k líčeniu. Pripravila som si teda rovno dvojitú dávku. Vyhrala som sa poriadne, veď tak dlho som už nedržala v ruke kozmetický štetec....
Dve jarné líčenia, jedno vzniklo plánovane a jedno úplne neplánovane a bezcieľne :)


Tak prvé líčenie je asi jasné, téma - st patrick day. V týchto dňoch je to naozaj aktuálne a chcela som si niečo v tomto štýle vyskúšať. Možno aj preto, že ja osobne zelenú vo svojich pokusoch pri líčení veľmi nepoužívam a teraz sa mi naskytla konečne šanca. Myslím že je to celkom zaujímavý výsledok.

No a druhé líčenie vzniklo tak nejako úplne náhodne, pôvodne som chcela niečo cukríkové ale ako sa to postupne rysovalo vznikol z toho jeden krásny jarný kvietok - ružový tulipán. Niekedy sa líči najlepšie keď nemáte žiaden určitý cieľ a toto je dôkaz tohoto tvrdenia.


3 komentáre :

Unknown povedal(a)...

nádherné a kreatívne :*

Anetiq povedal(a)...

ďakujem Ejuš :)

Unknown povedal(a)...

nie je zač :)