streda 10. apríla 2013

Catrice výpredaj

Tak pridávam sľúbené fotografie nákupu z DM. Dekoratívku Catrice teraz kúpite s 50% zľavou, no a za 35 bodov z DM karty si môžete uplatniť Ďalších 25%.
Kúpila som si :

  • paletku korektorov
  • maku up Photo finish
  • zlatú očnú ceruzku
  • riasenku Volume plus
  • lesky na pery (020 First Kiss a 060 Coralista)
  • laky na nechty (770, 190 a 550)

Takže v prvom rade som testovala makeup, musím povedať že za tú cenu je perfektný. Kryje celkom slušne, nie je neprirodzený, dokonca mi farebne sedí. Len sa mi nepáči že sa leskne, tvár som si musela prepúdrovať či som chcela alebo nie. Ale inak nemôžem nič povedať. Má skvelú konzistenciu a ľahko sa nanáša.

Ďalej som testovala riasenku a ceruzku na oči. Ceruzku mám už v striebornom prevedení a som s ňou veľmi spokojná, preto som si dokúpila aj zlatú. Vyšla ma na neuveriteľných 89 centov :D. Riasenku som si kúpila pretože mi moja už došla a táto tam bola posledná. Nie je to žiaden zázrak ale ani som žiaden nečakala. Táto kefka mi vôbec nepomohla, akurát mi riasy trošku zafarbí, inak žiaden iný efekt... stála ma 1,42e.


Oukej ďalej som si vybrala dva odtiene leskov na pery. Uprednostňujem lesk pretože mám suché pery a rúže používam len v kombinácií s leskom. Každý lesk ma so zľavami vyšiel na  1,49e a po odskúšaní som rada že som ich kúpila. Dlho vydržia, nelepia sa, ľahko sa nanášajú so super aplikátorom, stačí trošku a pery sú krásne lesklé a zväčšené. Škoda že som vzala len dva.




No a na záver ešte laky. Túto značku som čo sa týka nechtov ešte neskúšala. Laky mi pripomínajú Essence. Aj štetcom, aj vlastnosťami. Jeden lak ma stál 1,04e takže no nekúp to :D som s nimi spokojná. Pekne kryjú a dobre sa nanášajú aj na tie moje mini nechtové lôžka.Teraz už len nechať dorásť nechty.



A čo vy kočky? Kto z vás už bol doplniť zásoby?

4 komentáre :

Unknown povedal(a)...

ja lesky nemusim tak som ich tam nechala nedotknute :D ale zvazovala som aj aj ten cerveny trblietavy lak co mas ty :) a ta zlata ceruzka je super, skoda ze som ju dala naspat do stojana :( :D ale korektory neboli v akcii vsak ? :(
Ela

Anetiq povedal(a)...

Myslím že nie, ale korektor mi už došiel tak som nemala na výber, tu sú všetky odtiene čo potrebujem. Ja ešte rozmýšľam že sa vrátim omrknúť lesky, aspoň nejaký tmavší.

kesa povedal(a)...

Ceruzku mám v striebornom a je super :) Páči sa mi aj ten červený lak.

Anetiq povedal(a)...

ten je naj :) dnes už ho mám na nechtoch, je super