štvrtok 18. apríla 2013

TAG : kozmetika

Ahojte kočky, tak som sa rozhodla že sa tu dnes trošku rozpíšem prostredníctvom kozmetického tagu. Už dlhšie sledujem iné blogy a tieto články ma už dávnejšie zaujali, no až do teraz som sa k žiadnemu nedostala. Asi pred týždňom som ale na jeden tag narazila a rozhodla som sa že aj ja si pripravím takýto článok. Tak pustme sa do toho :)



1. Ako často si za deň čistíš pleť?
Denne si pleť čistím minimálne raz a to večer. Niekedy si pleť na rýchlo vyčistím aj ráno ale to väčšinou len odličovacími obrúskami. Som typ človeka, ktorému sa nikdy nechce vstávať takže na rannú očistu nemám priveľa času.

2. Aký máš typ pleti?
Mám zmiešanú pleť ako asi 90% našej populácie. T zóna mastná a periférie mám v norme. Vyrážky sa mi tvoria najčastejšie asi na brade (hlavne v poslednej dobe ale to skôr z prechladnutia), a tzv čierne bodky na nose.

3. Aký produkt momentálne používaš na odlíčenie pleti?
No aby som sa priznala v poslednej dobe som sa veľmi pohoršila. Kedysi som používala odličovač očí zvlášť, čistiaci gél a na záver aby som si pleť dočistila aj tonikum. Dnes som na tom oveľa horšie. často siaham len po obrúskoch na odlíčenie ktoré ale pleť úplne nevyčistia. Používam značku Balea. Vyskúšala som už viacero značiek ale tieto mi vyhovujú najviac a krásne a sviežo voňajú.

4. Používaš peeling?
Áno používam ale len raz, najviac dva krát do mesiaca. Momentálne mám jeden od značky Freeman s vôňou maliny.

5. Aký pleťový krém používaš?
Môj asi najobľúbenejší krém na pleť je Dove. Ale momentálne mám jeden od Oriflame, dostala som ho ako darček. Obsahuje extrakt z Aloe Vera a Arniky. Musím uznať je skvelý. Nie je mastný, veľmi jemný a svieži.

6. Máš pehy?
Áno pehy mám. Na jeseň a v zime nie sú veľmi viditeľné ale ako náhle sa prebúdza slniečko tak mi ich strašne vytiahne. Snažím sa ich maskovať.

7. Používaš očný krém?
Po správnosti by sa mal krém na očné okolie začať používať po 25 rokoch života takže ho nepotrebujem a ani nepoužívam.

8. Aký make-up momentálne používaš?
Používam makeup od Essence ale keďže bol pred nedávnom výpredaj v Catrice, ukoristila som si tam aj jeden makeup a som s ním v celku spokojná. Nemám momentálne takmer žiadne problémy s pleťou, farebne mi absolútne vyhovuje.


9. Aký máš farebný tón pleti?
Asi žltý - moja pokožka má broskyňový nádych, aj pehy sú také do hneda. Nie som vyslovene snedý typ ale vôbec nie porcelán a ani do ružova.

10. Čo si myslíš o umelých riasách? Používaš ich?
Áno umelé riasy používam, milujem ich. Netrvalo mi deň aby som sa naúčila ich správne nalepiť a hlavne zvyknúť si na ne. Dnes je to pre mňa ale bežná záležitosť. Dlhšie som hľadala ideálne lepidlo ale našla som ho. Ja osobne si myslím že ani nezáleží tak na samotných riasach ako na lepidle. Ak máte to správne nalepíte si aj riasi za 50 centov od číňana. Mám doma už celkom slušnú zbierku rias a trsov.

11. Vedela si, že by si mala meniť riasenku každé tri mesiace?
Áno viem o tom, niekde som mala dokonca obrázok s doporučovanou dobou používania rôznej kozmetiky. Riasenku ale mením podľa toho kedy potrebujem, nikdy som si nevšímala ako dlho ju používam.

12. Akú značku riasenky momentálne používaš?
No, nedávno som si objednala jednu z Krasotiky od značky MUA - absolútne mi nevyhovuje, ďalej jednu od Catrice - tiež úplne na prd. Takže mi ostáva už iba jedna a tou je úplne obyčajná a lacná riasenka od Miss Sporty. Proste vyhovuje mojím riasam. Predĺži a aj zahustí.

13. Používaš podkladovú bázu pod make-up?
Áno, používam a som s ňou veľmi spokojná.

14. Používaš podkladovú bázu pod očné tiene?
Áno, používam už dlhšie bázu pod očné tiene od značky Zoeva.

15. Myslíš si, že vyzeráš dobre bez make-upu?
Tak toto si teda určite nemyslím :) Asi aj preto mám rada tú omietku.

Tak a čo vy dievčatá? Tiež ste sa zbláznili do sveta kozmetiky? Používate tiež make-up tak ako ja a nešli by ste bez neho ani vyniesť smeti? Alebo ste na tom inak? :)


Žiadne komentáre :