streda 29. mája 2013

Depka?


Ahojte kočky.
Dnes sa nebudem venovať žiadnej určitej téme. Ani neviem ako by som mala začať. Jednoducho asi tak že vám opíšem moje pocity.

Dnes som celý deň presedela v práci. Vonku je stále škaredé počasie, čo ma deptá ešte viac. O tomto čase som už sama seba videla na našej záhrade ako grilujem a polievam kvety ktoré som nasadila. Je krásne, slnečné lúče ma šteklia na tvári a vyťahujú mi pehy. Popíjam farebný drink a nikto ma neotravuje, to ticho je skvelé. Všade vonia prebudená príroda a ja môžem vhupnúť do plávok aby som konečne chytila bronz. Proste relax.Namiesto toho sa má však ešte viac ochladiť a dokonca opäť pršať.
Ach, najradšej by som si pobalila kufre a odišla aspoň na pár týždňov vyhriať si zadok niekam do teplých krajín.
Neviem ako vy, ale ja si vyhrievam zatiaľ iba dušičku pohľadom na tieto fotky a naďalej mi ostáva snívať a čakať kým sa milostivému počasiu konečne uráči umúdriť sa. V takomto škaredom čase sa mi ani so šminkami nechce experimentovať.
Mám z toho nejakú blbú náladu. Ešte že mám už v práci internet :) aspoň jedna dobrá správa. Asi vás nabudúce poteším tým, že vám ukážem ako vlastne fungujem v práci a kde vlastne pracujem. V každom prípade vám všetkým prajem krásny zvyšok dňa a nezabudnite sa hriať navzájom keď je taká zima.

Žiadne komentáre :