sobota 4. mája 2013

Ladybox


Tak a je to tu. Konečne mi prišiel môj úplne prvý Ladybox. Neuveriteľne sa z neho teším a veľmi dúfam že nebudem sklamaná ale začnem úplne postupne.
Už dávnejšie som si všimla tento balíček plný kozmetických produktov a celkom ma ten nápad nadchol. Potom som raz narazila na jednom blogu video o týchto balíčkoch krásy. Strašne sa mi ten nápad zapáčil a sľúbila som si že o tom zistím čo najviac. Tak ako som si sľúbila, som sa na to aj dala. Netrvalo dlho a ujo Google mi opäť veľmi pomohol. Dostala som sa na oficiálnu stránku ladybox kde som sa dočítala všetko čo som potrebovala. Máte tu množstvo značiek, rôznu paletu kozmetických prípravkov, či už dekoratívnu alebo telovú. A hlavne ma nadchlo to že sa tak dostanem ku kozmetike ktorú by som si možno nikdy v živote nevybrala. Jedná sa totiž o tajný obsah balíčka. Čiže kupujete mačku vo vreci. Môže sa stať že po otvorení zásielky nájdete poklad alebo budete poriadne sklamaná. V každom prípade ja som sa rozhodla to risknúť.
Dnes som už moju čarovnú škatuľku takmer otvorila, od dychtivosti a túžby mi stekajú sliny ešte teraz. Ale chcem byť férová a zásielku otvorím až ráno. Pridám na blog hneď aj nový príspevok kde sa budete môcť dočítať viac. Sama sa neviem dočkať :)

Žiadne komentáre :