sobota 4. mája 2013

Môj nový look


Už dlhšie sa ma dievčatá pýtajú na umelé riasy a trsy. Áno, som do umelých pomôcok zamilovaná, doslova ich zbieram a nemám ich šancu všetky využiť a vôbec sa za to nehanbím. Proste je to moja kozmetická úchylka. Veď asi každý z nás nejakú má.
Rada umelé riasy striedam a experimentujem, no keďže mám momentálne nedostatok voľného času, rozhodla som sa tento krát zvoliť nalepenie umelých trsov - to narozdiel od umelých rias vydrží aj niekoľko týždňov a teda ušetrí môj vzácny čas. Pre tie zručnejšie alebo odhodlanejšie pripájam pár fotiek ktorý vám priblíži postup :)
V prvom rade samozrejme treba okolie očí poriadne odlíčiť a odmastniť.

Budeme potrebovať :
  • trsy
  • lepidlo na trsy (ja na trsy používam čierne)
  • pinzetu
  • čiernu linku
 tak ja som zvolila riasy dlhej a strednej veľkosti a čierne lepidlo ( s touto značkou lepidla som veľmi spokojná tak som mu ostala verná)


 na nepotrebný kúsok papiera som nakvapkala trochu lepidla, pomocou pinzety som si trs namočila do lepidla 


Ja začínam lepiť trsy od vonkajšieho kútika oka smerom k vnútornému, mám tak lepší prehľad a kontrolu nad lepením. Do vonkajšej polovice oka som lepila dlhšie riasy a smerom k vnútornému kútiku som prešla k menším riasám. 
Tak vyzerá to asi takto. Na dokončenie celého vzhľadu som ešte horné viečko olemovala čiernou očnou linkou. Tak som aj zamaskovala lepidlo na viečku.

Tak a tu je už výsledný efekt. Prosím nečakajte hneď zázraky na prvý pokus. Okrem toho riasy sa lepia jednoduchšie keď máte oko úplne zatvorené. No keď si riasy lepíte samé, oko neustále otvárate, nie je to také jednoduché no dá sa to zvládnuť. Uvidím ako dlho mi vydržia :)

Žiadne komentáre :