nedeľa 26. mája 2013

Recenzia - Oriflame


Ahojte kočky :) dnes som si pre vás pripravila menšiu recenziu dvoch výrobkov od spoločnosti Oriflame.
Bežne ich výrobky veľmi nepreferujem, ale sem tam ich dostanem ako darček a je mi škoda ich zahodiť či nechať na poličke zapadať prachom. Tak ich vždy aspoň poriadne otestujem a potom sa rozhodnem či ich budem používať naďalej.
Tentokrát ide o sadu produktov Essential s multivitamínmi a výťažkom z vodného melóna. Sada bola za výhodnú cenu. Pri kúpe viacúčelového krému k objednávke maska na tvár zdarma. No ako ja vravím NEKÚP TO!!!

Takže ako prvú som samozrejme testovala pleťovú masku.
V oficiálnom popise stojí : pleťová maska na intenzívnu hydratáciu pleti. Používajte 1-2x do týždňa, nechajte 20 minút pôsobiť a zmyte.
Ako prvé som si všimla úžasnú sviežu vôňu. Ja osobne mám rada ľahké ale aj sladké vône, no nie príliš ťažké, musia byť skôr svieže. Táto vo mne vyvolala pocit jari či leta a to ja naozaj môžem. Maska má gélový charakter, veľmi dobre sa nanáša, stačí trošku. Pekne sa po 10tich minútach vsiakla do pokožky a po 20 minútach po nej neostalo takmer nič. Len lesklý povlak na pokožke. Pleť sa mi osviežila a pekne "napila". Takže maska v celku moje očakávania splnila.

Ďalej nasledoval krém.

Na stránke je uvedený popis : Osviežujúci krém na tvár a telo, ľahký ako letný vánok. Krém je obohatený o multivitamínový komplex a výťažok z melónových zrniečok. V praktickom rodinnom balení. 
Tak pri kréme už vôňa nebola taká intenzívna hneď po otvorení. Konzistencia krému je dobrá, ľahko sa teda nanáša a pekne sa vtrie do pokožky. Stačí chvíľka a krém sa krásne vztrebe do pokožky. Nezanecháva mastný povlak a pri nanášaní krému je už vôňa taká aká má byť. Je svieži a ľahký. Ideálny na jarné a letné ročné obdobie.

Týmto dvom výrobkom môžem s čistým svedomím povedať ÁNO.

Žiadne komentáre :