piatok 31. mája 2013

Včerajšie úlovky


Ahojte kočky. V tomto upršanom počasí si viem vyventilovať hlavu iba pár spôsobmi a to : sladkým potešením vo forme dobrej kávičky, kapučínka či čokoládky, teplou voňavou vaňou plnou peny, skvelou kozmetikou alebo nakupovaním. Včera som zvolila tú poslednú formu vyháňania depky.
Neviem už akým úplatkom som presvedčila priateľa aby sa podieľal na mojej nákupnej mánií. Teda vlastne nebola to až taká mánia. Ako vravím bol so mnou aj môj priateľ a ten ma vždy dosť naháňa a tým aj škrtá plány mojej peňaženky. No aj tak to stálo za to. Chcem sa s vami o moje nové úlovky podeliť. Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotografií, ale zrkadlovka ostala doma a tak som sa musela fotiť telefónom :D


 Tak ako prvý som nahmatala vo výpredaji tento top, ani neviem prečo sa mi tak zapáčil pretože ja žltú farbu vôbec nenosím, ale čo. Na letné dni sa trošku môžem oživiť aj farebne. Stálo ma 5 eur v H&M.

Môj ďalší úlovok bol opäť z H&M. Voľné padavé tielko s výstrihom som kúpila za neuveriteľné 2 eurá. Je predĺžené čo mi absolútne vyhovuje a môžem ho nosiť k legínam.

Moje kroky museli viesť do predajne Tally Weijl. Je to moja obľúbená značka, proste si tu vždy niečo vyberiem. Tentokrát to bol korzetový top vo výpredaji za 8 eur.

No a nakoniec šatičky. Tieto som si vyhliadla už dávnejšie ale tak nejako som si nahovárala že ich nepotrebujem. Jasné že nepotrebujem ale keď som ich dnes uvidela, musela som ich mať. Stáli ma 15 eur, taktiež z Tally Weijl.
Haha až teraz som si všimla že v pozadí na fotkách sa ešte na zemi povaľujú nákupné tašky. V H&M som si ešte kúpila super voňavé pleťové masky, ale tým sa budem venovať až zajtra. Tak čavte baby a užite si aj vy nejaký pekný nákupný deň. :)

Žiadne komentáre :