utorok 4. júna 2013

Tag - before I die

Ahojte, ahojte a ahojte. Keďže máme stále také škaredé počasie a v rádiu ma už nebaví neustále počúvať o kritickom stave rieky Dunaj, záplavách a neustálych zrážkach, neostáva mi nič iné ako blogovať. V takomto čase si nájdem aj viac času na čítanie íných blogov a tak som sa dnes dostala k veľmi zaujímavej pointe. Dostala som sa k tagu Before I die. Určite ste sa s niečím podobným už stretli (ja viac krát vo filmoch a seriáloch, dokonca aj v Simpsonovcoch si dedko spísal taký zoznam). Neodolala som a hneď som si vytvorila svoju top 10 toho čo chcem stihnúť.


1 - Prvým mojím naj naj snom je pomáhať zvieratkám ale trochu viac ako do teraz. Asi najviac zo všetkého by som chcela zriadiť zvierací azyl, nie len pre psíkov a mačičky. Je to jeden z mojich najväčších životných prianí.

2 - Áno. Vidieť svet. Chcela by som sa pozrieť na rôzne kúty sveta a možno aj pozrieť si zemeguľu z vesmíru. Veď kto by nechcel.

3 - No. Môj ďalší sen. Ako žena o dome snov snívam od samého detstva, a samozrejme aj o tom že by som si ho zariaďovala podla seba samej.

4 - Trošku strelenejšie :D a najlepšie do žltého s šoférom nejakého neznámeho etnického pôvodu :D

5 - Spraviť si tetovanie chcem už veľmi dlho, no stále som nenašla to pravé orechové ktoré by ma dokonale charakterizovalo a vystihovalo. Také ktoré by mohlo zdobiť moje telo naozaj na veky. Budem na tom však pracovať.

 6 - No kto by sa nechcel pozrieť do Vegas? Bola by to pre mňa najlepšia žúrka všetkých čias.

 7 - Áno, aj toto by som chcela zažiť. Veď čo môže byť lepšia show ako táto? Krásne ženy v krásnych modeloch, ach nádhera. Naozaj by som to chcela vidieť z prvej rady a nie len na malej obrazovke v telke.

 8 - No a ako správna shopoholička by som si aj ja rada zabehala nákupný maratón v meste módy. Toto proste musí byť, patrí to k životu ženy.

9 - Kvety síce nejako neobľubujem (pracujem v kvetinárstve takže ma strašia aj v spánku), no ak mám pravdu povedať, takáto kytica by ma veľmi potešila. Každá by mi závidela a ja by som sa utápala v lupeňoch šťastná.

10 - No a nakoniec žiť si šťastne až kým neumriem, s mojou rodinou ktorú milujem a ktorej ani neviem povedať ako veľa pre mňa znamená. Chcela by som to niekedy vystihnúť slovne.

Samozrejme tých vecí by bolo viac, no toto je asi top desať vecí ktoré by som si želala najviac. Už ste nad tou svojou desiatkou niekedy premýšlali?

Žiadne komentáre :