sobota 1. júna 2013

Dnešné osvietenie


Neviem ako vy ľudia, ale ja som dnes mala silnú úvahu sama nad sebou. V poslednom čase nič nerobím. Som strašne vyšťavená. Vždy keď prídem domov z práce, len si sadnem k počítaču, pozriem si trápny seriál, popíšem pár slov s kamoškami, najem sa, osprchujem a zaleziem do postele. To sa opakuje celý týždeň. Už by som sa mala naozaj rozhýbať. Dokonca som prestala aj cvičiť. No dnes ma asi osvietilo. Rozhodla som sa, že sa vrátim k mojej záľube, chcela by som začať znovu s handmade výrobkami. Tento krát by som chcela vyskúšať výrobu jednuduchých šperkov. Bude to určite užitočnejšie ako to, čo robím teraz, ešte vôbec neviem kedy a ako začnem, ale som pevne rozhodnutá.
Ako inšpirácia sa mi stala opäť stránka sashe.sk kde sa to šikovnými rukami priam hemží. Neplánujem nejaké veľkovýrobné projekty. Proste len niečo pekné pre seba či kamošky, niečo čo bude presne podľa mojich predstáv a vyrobené mnou.

Žiadne komentáre :