piatok 14. júna 2013

Masky H&M - recenzia (bobule čučoriedky)

Tak a je znovu piatok :) konečne. Značí to koniec pracovného týždňa a pre mňa aj ďalšiu recenziu na masku od H&M.


Takže ako ďalšiu som si vybrala antioxidačnú pleťovú masku z bobúľ. Mala by byť vraj plná antioxidantov.
Testovala som ju týždeň, presnejšie som ju použila tri krát. Masku som naniesla na vyčistenú a tonizovanú pleť. Vynechala som oblasť očí a úst, tak ako je to písané v návode na použitie.
Prvé čo ma zaujalo je zvláštna farba masky, na fotke má trošku iný odtieň, inak je mierne do ružova. Je tam akoby perleť, vyzerá to celkom pekne.
Ako druhé som si všimla jej vôňu. Vonia omnoho lepšie ako tá kokosová umelina ktorú som testovala pred týždňom. Taká svieža vôňa, cítiť z nej niečo sladkasté a možno aj náznaky nejakého ovocia. Po zhruba 10 minútach začína usychať. Po 15 minútach som si masku zotrela. Dávala sa trošku ťažšie dole takže som bola trochu začervenaná, to ale prešlo po pár minútach.
Po umytí som si nevšimla nejakú výraznú zmenu alebo nejakú obnovu pokožky a podobne. Možno aj preto že som si masku doslova drhla z tváre. Ale nemám proti nej v podstate nič, no nijak mi neučarila. No aspoň pekne voňala.
V obchode som za 15 gramov masky nechala 0,95e.

Žiadne komentáre :