piatok 7. júna 2013

Masky H&M - recenzia (kokos a bambucké maslo)

Ahojte baby. Dnes je piatok a tak som sa rozhodla zakončiť pracovný týždeň recenziou na masku z H&M. Je to taký pekný deň však? :D Najbližšie piatky sa budem venovať aj ďalším maskám z tejto značky. Tak šup šup čítame.

Ako prvú som sa rozhodla týždeň testovať kokosovú masku. Respektíve ochrannú pleťovú masku s výťažkom z kokosu a bambuckého masla.
Masku som naniesla po dôkladnom odlíčení a vyčistení pleti. Aplikovala som ju na celú tvár. Vynechala som pery a očné okolie tak ako je uvedené v návode na použitie a nechala ju 15 minút pôsobiť. Počas pôsobenia maska pomaly zasychá a vytvára sa tak na pokožke tvrdší povlak. Je ale cítiť že veľká časť sa vztrebala do pokožky.
Ak mám byť úprimná čakala som ale nejakú intenzívnejšiu vôňu. Po kokose ani stopa. Skôr to zaváňalo nejakou umelou hmotou no a možno niekde cez Košice sa sem dostalo aj to bambucké maslo. Strašná chemikália.
Po zmytí masky som nemala nejaký extra pocit hýčkania. V názve masky je uvedené že je ochranná, no ani to nemôžem nejako extra potvrdiť. Pleť mi to síce mierne prebrala ale to bolo asi tak všetko. Žiadne haló sa nekonalo, teda nie že by som čakala niečo extra ale viacero H&M masiek som už odskúšala ale táto teda u mňa si 0 bodov.
PS masku som použila 3krát jeden týždeň. Stála ma 0,95 eur za 15 gramov.

Žiadne komentáre :