utorok 25. júna 2013

Vraciam sa do postu blegger :)


Ahojte všetci. V prvom rade sa chcem ospravedlniť za dlhšiu pauzu v blogovaní. Mala som dosť blbé obdobie. Poznáte to, nič sa vám nechce a najradšej by ste ostali zalezený celí deň pod perinou s hlavou zaborenou do mäkkého vankúša. No keďže táto predstava je nereálna v dnešnom uponáhľanom svete, žijem aj ja naďalej svoj život tak ako pred tým. A vraciam sa na kreslo blogerky samozrejme.


V piatok sa môžete tešiť na posledné dve recenzie masiek H&M. Od pleťových masiek si ale pauzu nedávam a budú nasledovať iné, prírodné pleťové masky od spoločnosti Bellua. Prihodím ešte jedno veľmi rýchle no výrazné líčenie vytvorené dosť spontánne a pochválim sa vám čo som včera všetko ulovila v DM.
No a aby som vám ten zaspatý čas vynahradila, môžete sa tešiť aj na nové fotky. Začala som totiž vyrábať sukničky tutu. Tie mi pomohli odprezentovať moje dobré kamarátky a budeme ich onedlho môcť ukázať v plnej kráse. Je sa naozaj na čo tešiť :) Pripájam malú ukážku.


Žiadne komentáre :