štvrtok 18. júla 2013

Essence stick on eyeliner vol. 2

Ahojte. Dnes som sa rozhodla vám sem pridať fotografie všetkých troch tvarov lepiacej očnej linky od Essence. Táto téma vás zaujala a niektoré možno aj inšpirovala. Preto sem pridávam ako linky pôsobia na očiach. Pripomínam že sa dajú použiť viac krát. Akurát neodporúčam ich mať na oku aplikované celý deň. Po dlhšom čase sa mierne odliepajú. A taktiež ťahajú nepríjemne oko aj keď sú jemné, predsa len je to jeden celok a nalepiť ho na oko... Ďalšia nevýhoda je, že každému proste nesadnú. Nie každý máme ideálny tvar či veľkosť očí. A taktiež sú veľmi výrazné a hrubé. Nie na každodenné líčenie. No ak vás to stále neodradilo, aspoň ich vyskúšajte. Pre mňa ich najväčším plusom je ich krásna sýta čierno-čierna farba. Žiadna šedá alebo vyblednutá čierna. proste uhoľ. A netreba zabúdať že linky sú dokonale zhodné. Žiadna práca so štetcom aby sme mali obe oči rovnaké. Pripájam pre vás teda fotky.


Tieto linky som už na blog pridávala, no nech je to tu už komplet. Osobne by som nosila asi tento tvar. Najviac sa približuje k tomu čo nosím. Zniesla by som aj tenšie prevedenie, no mne nevadí ani výraznejšia linka na oku.

Potom tu máme túto akože jemnejšiu linku. Teda tak som predpokladala keď som ju videla ešte v obale. No je taktiež veľmi výrazná a jej ukončenie je dosť dlhé. Mňa osobne neočarila. Bežne ju asi vôbec nevyužijem.

A nakoniec niečo úplne extravagantné. Tak táto linka je úžasná, takmer dokonalá. Len škoda že keď otvorím oči úplne na doraz, nevynikne jej horná časť. Mierne sa stráca v záhybe oka. Ale ani to jej neuberá na kráse.

A hlavne, vidíte tú neuveriteľnú čiernu farbu? To je to čo ma najviac nadchýňa. Už žiadne trápenie sa s vyblednutou šedou. Hurá.

Žiadne komentáre :