štvrtok 4. júla 2013

Sukničky TUTU

Ahojte. Dnes by som sa s vami rada podelila o fotografie sukničiek TUTU. Ide o moju vlastnú výrobu. Avizovala som už dávnejšie že by som ich chcela začať vyrábať. Materiál som objednala a pustila som sa teda do toho. Musím uznať že to nie je veľmi ťažké ale skôr je to taká piplačka o čase. No keď si človek nájde tú svoju správnu techniku, ide to od ruky.
Keďže som mala veľmi málo času, fotenie sa dohodlo a zrealizovalo behom 30 minút čo je poriadna zaberačka. Chcem sa týmto poďakovať dvom skvelým babám že mi s tým pomohli a zahrali sa na moje modelky. Prosím nehodnoťte kvalitu fotografií. Nie je to profi práca, viem. Ale baby sú krásne, sukničky tiež a hlavne sme si spravili spoločný babský program :)























Tak čo ako sa vám sukničky páčia? Už mám vyrobenú ďalšiu farbu a budem ešte pokračovať. Len materiál sa už míňa.

Žiadne komentáre :