streda 22. januára 2014

Farby neónu - čo som objavila v obchode

Ahojte :D
Dnes som si pre vás prichystala ochutnávku toho, čo som schopná kúpiť si v obchode. Najnovšie som objavila kolekciu neónových riaseniek a umelých rias. Keďže ja sama milujem extravagantné kúsky, nedalo mi to, a tak sú všetky už u mňa doma.

Začneme teda riasami. Sú v štyroch farbách : ružová, zelená, fialová a modrá. Všetky veľmi do očí bijúce neónové farby. Inak sú veľmi jemné a nie príliš husté ani dlhé. Také riasy sa len tak nevidia, musela som ich získať do mojej zbierky.





Ďalej štyri rôzne neónové riasenky. Majú veľmi malý úzky štetček, ale mne to neprekáža. Riasy zafarbili veľmi dobre, a nedrobia sa. Sú veľmi výrazné. Akurát treba dávať pozor, aby sa nenanieslo viac riaseny, potom sa riasy zlepia a už ich len tak nerozčešete.






Určite ich využijem pri extravagantných kreáciách, už sa nemôžem dočkať :)
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :