štvrtok 30. januára 2014

Konečne doma - Zoeva


Ahooooooooj milovníci kozmetiky :)
Dnes sa vám chcem pochváliť. Jednoducho musí. Už tak dlho som totiž zháňala kozmetické štetce - 12 dielny set Bamboo od Zoeva, že to ani možné nie je. U nás bol totiž už dlhšiu dobu vypredaný. Obzrela som všetky možné inzeráty (no všade ponúkali len mini set), prešla som zahraničné internetové stránky až americké (no tam boli ceny tejto nemeckej značky ponúkané aj za dvojnásobok našej ceny) až som sa napokon rozhodla že objednám z českej stránky Zoeva.cz... aj keď som si nebola istá, či budú ochotný mi moju požiadavku splniť, a zaslať moje vytúžené štetce za územie republiky. Druhý deň ráno som sa rozhodla že to risknem a zistím, či bude možné objednať z českej stránky, aj keď na SR máme taktiež zastúpenie tejto kozmetickej značky. Tak som sa teda pustila do vyťukávania www....
No omylom ma preplo na slovenský server, čo som si spočiatku nevšimla keďže sú stránky takmer totožné. Klikla som na kolónku kozmetické štetce a potom som si to uvedomila. HURÁ! Od dnes sú naskladnené tieto štetce aj u nás :D

No a včera ráno už u mňa doma zazvonil kuriér a štetce sú už konečne v mojich rukách. Dnes samozrejme poriadne otestované <3 a môžete sa teda tešiť na nové líčenia. Pripájam fotky miláčikov, som rada že ich konečne mám... Inak, neviem prečo, ale mám ešte chuť si nejaké kúpiť. Mám 24-dielny čiernobiely set (taktiež nemeckej značky) malý cestovný set a teraz 12-dielny prírodný. Chcelo by to ešte niečo v ružovom alebo fialovom prevedení. Asi som blázon :D





Inak tieto štetce sú vegánske, každý jeden je ručne vyrobený. Sú veľmi jemnučké a dobre sa s nimi pracuje. Možno pripojím aj recenziu, ale tých je tu na internete myslím celkom dosť. No uvidíme, možno sa budem nudiť a pribudne :) tieto štetce ale aj iné kvalitné produkty nájdete na stránke www.zoeva.sk
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.



Žiadne komentáre :