streda 15. januára 2014

Moje mňam ranajky

Ahoooooooj :)
Dnes sa chcem pochváliť mojimi mňam mňam mňam raňajkami. Ja viem, nie je to téma tohto blogu, ale aj tak. Viete, ja nie som veľmi na sladké, nemávam také tie stavy že si musím kúpiť čokoládu a sama ju zjesť, alebo vyjedať po nociach zmrzlinu či pudingy. Nikdy som takéto chute nemala. No ak už si mám dať niečo sladké pod zub, volím niečo čerstvé a svieže. A takéto niečo je rýchle, veľmi chutné, nenáročné na prípravu (čo je pri raňajkách veľmi dôležité) a aj zdravé. Neobsahuje žiadne sladidlá.



Hihi, sú to lievance bez cukru, už som raz pridávala recept. Môžete si ho prečítať TU. Milujem toto jedlo, rada sa k nemu vraciam. Ja nerobievam doma žiadne palacinky, lievance, nepečiem, také veci sa stávajú naozaj málo. Skôr si pripravím nejaký ovocný pohár a podobne. Veľa blogov ktoré čítam sa totiž v poslednej dobe venuje chudnutiu, všade samé zdravé jedlá, veľa pohybu, asi aj preto som dostala chuť na niečo sladké :D Inak babám držím s chudnutím palce, veď je po sviatkoch :D
Ja som k lievančekom ešte prihodila horúcu čokoládku, ktorú som dostala na vianoce. A neodpustila som si malinový toping, ale aj bez neho sú lievančeky sladké. Sladké raňajky mňam :D


A čo vy? Tiež sa niekto rozhodol chudnúť? Alebo si užívate slastné radosti tak ako ja?
Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :