štvrtok 9. januára 2014

Starám sa o seba - telo


Ahojte :)
Pre dnes prispievam k téme starostlivosti o seba telovou kozmetikou. Ako ste si už asi mohli všimnúť, niektoré produkty používam na viacúčelovo. Ani pri telovej kozmetike to inak nebude. Prevažuje prírodná kozmetika a tá zvyčajná drogériová už aj tak onedlho úplne vymizne. No tak začíname.

Ráno alebo počas dňa rada používam menej mastné a skôr svieže prípravky na telo. Momentálne ma veľmi očarila táto sada telových masielok od Alverde. Je to vianočná edícia s klasickými zimnými vôňami. Je tam myslím jablko, škorica a čokoláda. Sú v malých obaloch a vmestia sa do každej kabelky, takže ich môžem mať vždy po ruke, napríklad na rýchlu pomoc pri suchých rukách. Nie sú príliš mastné ale tuhé a dobre sa s nimi pracuje.


Na osvieženie rada používam aj toto telové mlieko. Dostala som ho ako darček, a ako som už hore spomínala, kokos a vanilku ako vône moc nemusím. No v tomto prípade mi vanilka absolútne neprekáža, no a to už je čo povedať. Hlava ma rozbolí len keď si na vanilku spomeniem. Je od kozmetickej značky Yves Rocher ktorú určite poznáte, je to prírodná a kvalitná kozmetika. Mliečko som takmer do polovice už minula.

V poličke som našla aj tento krém od Nivea na ktorý som už takmer zabudla. Kúpila som si ho ešte v lete. Asi ho posuniem niekomu inému, pretože ho nevyužijem. Nie že by som s ním bola nejako nespokojná ale mám dostatok lepšej a kvalitnejšej kozmetiky, a hlavne voňavejšej. 

Už niekoľko krát som v týchto článkoch spomínala kokosový olej. Používam ho na tvár, na vlasy ale aj na telo. Veľmi sa mi páči jeho konzistencia, je totiž tuhý no pri kontakte s pokožkou sa krásne rozpúšťa a vstrebáva do pokožky. A krásne vonia. Naozaj, nemám veľmi rada kokosovú a vanilkovú vôňu ale táto je naozaj prírodná a nebolí ma z nej hlava tak ako pri 99% kozmetiky. Tým, že je to olej a je veľmi mastný, musím ho používať len keďsom doma. Čiže väčšinou až večer.

No a po kúpaní pred spánkom používam aj kakaové maslo v kombinácií s bambuckým. Často k nim primiešam aj kokosový olej. Milujem túto kozmetiku. Skvele vyživuje a regeneruje moju pokožku, cítim sa na zjedenie, prekrásne voniam. Priznám sa vám že pri natieraní sa si niekedy rada doprajem aj ochutnať, hlavne z kakaového masla :D Tieto zložky sú mastné, no pre moju pokožku veľmi vyhovujú pretože mám často veľmi suchú pokožku. Hlavne nohy ale aj ruky namáhané chladom. No používam ich len na večer, aj keď sú to také voňavučké mňamky že ma to často láka aj cez deň.


Na záver ešte môj zázračný olejček. Hojivý zázrak z trezalky, alebo teda oficiálne jánsky olej. Ten používam na veľmi suchú pokožku alebo drobné ranky, či už malé škrabance, poranenia pri holení (ja neviem ale vždy si porežem pravé lýtko keď si nedávam pozor) ale aj popálenia po žehličke či kulme, proste všetky možné zranenia. Je to ozaj hojivý zázrak lebo sa ranky hoja veľmi rýchlo, nepália a neštípu. Aj krvácanie sa zastavuje. Ešte že ho mám.

Tak, takto nejako sa takmer každý deň starám o svoje telo, teda práve podľa stavu pokožky ale aj podľa chuti, niekedy použijem to niekedy to niekedy zasa to. Ale strieda sa to stále dokola. A ako sa o seba staráte vy?
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :