streda 19. februára 2014

Natura Siberica - recenzia na pleťovú a telovú bio kozmetiku

Ahojte priatelia :)
Nedávno sa mi naskytla možnosť otestovať viacero prípravkov od skvelej značky Natura Siberica. Dostali sa mi do rúk výrobky, ktoré do seba pekne zapadali... takže som nemusela čakať aby som testovala výrobky zvlášť, všetko som používala behom dna postupne ... denný krém, odličovacie mliečko, pleťovú masku, krém na ruky....

Natura Siberica je prírodná BIO kozmetika. pre začiatok, by som rada pripísala niečo celkovo o tejto značke. Už sa celkom uchytila u nás v SR a veľa ľudí si ju obľúbilo.

  Sibír je jedným z miest našej planéty, kde na rozsiahlych územiach môže príroda produkovať svoju prirodzenú krásu, silu a čistotu vo forme byliniek a rastlín. Ich výnimočná kvalita a energie sú dané klimatickými podmienkami kde rastú. Aby sa tieto vlastnosti mohli prejaviť, využívame minimum umelých doplnkov.
 Natura Siberica sa v rámci všetkých etických zásad pri zbere bylín a rastlín a za použitia najmodernejších technológií a kontroly všetkých fáz výroby, snaží tento potenciál prírody poskytnúť  v ponúkaných produktoch tak, aby zákazníci pocítili túto silu čistej prírody.

Rozhodla som sa teda s vami podeliť o moje skúsenosti s touto kozmetikou

Hydratačné mlieko na čistenie suchej a citlivej pleti

Hydratačné mlieko na tvár Natura Siberica na základe výťažkov z pľúcnika, arniky a marhuľového oleja jemne a účinne očisťuje suchú citlivú pleť, normalizuje rovnováhu vody v bunkách. Pľúcnik je bohatý na karotén, reguluje metabolické procesy v bunkách a obnovuje ich ochranné vlastnosti. Arnika je prírodný zdroj antioxidantov, odstraňuje suchosť, znižuje začervenanie, zvyšuje odolnosť pleti voči stresu a vracia jej sviežosť a zdravie. Marhuľový olej má protizápalové, regeneračné a tonizujúce účinky, pomáha obnoviť pružnosť pokožky. Vhodné na každodenné použitie.
Spôsob použitia: Malé množstvo mlieka dáme na vatový tampón, následne očistíme pleť na tvári a krku.
Objem 200 ml

Moje postrehy - mliečko je veľmi jemnučké, ľahko sa s ním na pokožke pracuje. Stačí ho na odlíčenie naozaj malé množstvo. Pleť bola odlíčená veľmi rýchlo no dôkladne. Musím priznať že mliečko ma veľmi zaskočilo, v dobrom slova zmysle. Má prekrásnu zaujímavú a pre mňa príjemnú vôňu. Niečo mi to veľmi pripomína, no neviem si spomenúť čo. Pleť som naozaj nemala vôbec podráždenú (čo sa stáva pri agresívnejších prípravkoch pravideľne), práve naopak, bola veľmi jemná a hydratovaná.

Extra spevňujúca maska na tvár COSMOS

Prírodná certifikovaná extra spevňujúca maska na tvár na báze oleja z borovice sibírskej dodáva silu a energiu unavenej pleti, vracia jej žiarivý a príťažlivý vzhľad.
Ženšeň sibírsky stimuluje procesy regenerácie buniek, zlepšuje tonus pokožky a jej ochranné funkcie pred každodenným pôsobením škodlivého prostredia. Ženšeň, ktorý pôsobí ako aktívny antioxidant, účinne chráni pokožku pred škodlivým pôsobením vonkajšieho prostredia.
Jarabina arktická, plná vitamínu C, vyhladzuje jemné vrásky, odstraňuje únavu a dodáva pokožke peknú rovnomernú farbu.
Organický olej z rakytníka rešetliakového bohatý na beta-karotén a vitamín E tonizuje, spevňuje a do hĺbky hydratuje pokožku.
Organický výťažok z nechtíka chráni pokožku pred pôsobením negatívnych faktorov prostredia, odstraňuje podráždenie a zlepšuje farbu pleti.
Spôsob použitia: Naneste rovnomerne masku na čistú pokožku. Nechajte masku na dobu 10-15 minút, potom opláchnite teplou vodou. Masku používajte 1-2 krát týždenne.
Objem: 75 ml

Moje postrehy - Maska má príjemnú slabú vôňu, nebije priamo do nosa, skôr by som povedala že je ukľudňujúca. Nanáša sa veľmi dobre, vôbec nesťeká, je tuhšia. Konzistenciou pripomína bežný hustejší krém na tvár. Po 10-15 minútach sa vpije do pokožky. To čo sa nevztrebalo som veľmi jednoducho navlhčenou žinkou zotrela z pokožky. Odporúčam pre domáci wellness :) po tom, ako som si masku odstránila z pokožky som mala neuveiteľne jemnú a hebkú, ani to neviem slovami opísať. Mala som skvelý pocit čistoty a pleť bola úplne iná, oživená... Omnoho zdravšia.

Extra spevňujúci krém na ruky COSMOS

Prírodný certifikovaný spevňujúci krém na ruky bol osobitne vyvinutý na plnohodnotnú staristlivosť o suchú pokožku rúk. Jeho husté a plné zloženie hĺbkovo vyživuje a hydratuje pokožku a účinne ju chráni pred škodlivým pôsobením vonkajšieho prostredia.
Ženšeň sibírsky pôsobí ako aktívny antioxidant, podporuje ochranné funkcie pokožky a chráni ju pred škodlivým pôsobením vonkajšieho prostredia.
Schizandra je bohatá na vitamín E a C, vďaka čomu hĺbkovo vyživuje a hydratuje aj veľmi suchú pokožku. Má výrazný tonizujúci účinok, účinne obnovuje procesy regenerácie buniek a vracia pokožke prirodzenú krásu.
Organický ľanový olej a organický výťažok z mäty má protizápalový účinok.
Spôsob použitia: Naneste krém na čistú a suchú pokožku rúk ľahkými masážnymi pohybmi.
Objem: 75 ml

Moje postrehy - tento krém ma tiež prekvapil po otvorení svojou veľmi jemnou a nenútenou vôňou, takmer som ju ani nezachytila. Jeho konzistencia je hustá, ale napriek tomu sa veľmi dobre rozotiera. Veľmi rýchlo sa dokáže vstrebať do pokožky. Pokožka je hydratovaná, lesklejšia a sviežejšia, no nie je potiahnutá zbytočným mastným filmom ako to pri niektorých krémoch býva. Tento krém na ruky je z môjho pohľadu ideálny na bežné denné použitie. Najlepšie mať ho vždy po ruke v kabelke :)

Denný pleťový hydratačný a harmonizujúci krém zo sofory japonskej na mastnú a zmiešanú pleť

Pleťový matný krém Natura siberica obsahuje prírodné fitopeptidy, ktoré stimulujú syntézu kolagénu, kyselinu hyalurónovú, ktorá hydratuje pokožku, vitamín C, ktorý zvyšuje bezpečnostné funkcie a faktor SPF -15, čo spoľahlivo chráni pokožku pred slnečným žiarením. Fytokomplex Phytotal ® po 2 týždňoch používania: - O 19% obnovuje lipidovú rovnováhu pokožky - O 7% zužuje póry, pokožka je prirodzene hladká a zamatová Potvrdené štúdií CRADA, Francúzsko. www.crodausa.com Kyselina hyalurónová (obsah v kréme - 1%) - najlepšie prírodné zvlhčovač, pretože má jedinečnú schopnosť viazať vlahu, každá jej molekula "priťahuje" 600 molekúl vody.
Spôsob použitia: Naneste na pleť ráno, po očistení pleti. Krém je vhodný na každodenné použitie.
Objem 50 ml  

Moje postrehy - krém sa mi na prvý pohľad zdal byť zbytočne mastný. No nie je tomu tak. Je hustý a dobre sa nanáša. Nevytvára žiaden mastný film na pokožke. Je teda ideálny na bežný deň, ja som si ho dávala bežne ako základ ráno ešte pred nalíčením. Veľmi dobre sa vstrebe do pokožky. Je naozaj veľmi ľahký a svieži. Takmer vôbec nevonia, takže pre tie z vás ktorým sa už motá hlava od množstva vôní v kozmetických prípravkoch je to naozaj skvelá voľba. Ja mám občas problémovú pleť, hlavne na T-zóne, preto je tento krém pre mňa ideálny, hydratuje no zbytočne nepremastňuje. Nemala som počas dňa v oblasti periférií pocit sucha a T-zóna ostala bez znakov lesku a prebytočného mazu.

"Absolut" liftingovy krém na tvár s kaviárom z belugy

Tento prvotriedny krém obnovuje vitalitu a elasticitu vašej pokožky. Viditeľne pomáha napnúť pokožku a vyhladzuje jemné linky a vrásky. Extrakt z čierneho kaviáru plný proteínov a aminokyselín stimuluje tvorbu kolagénu a podporuje prirodzený vzhľad pokožky. Divoko rastúca Rozchodnica ružová (Rodiola Rosea) obsahuje niekoľko účinných látok ako Rosavin, Rosarin a Rosin, ktoré vyživujú a spomaľujú procesy starnutia pokožky. Prírodný Bisabolol hlboko hydratuje pokožku, zatiaľ čo Omega-6 a Pepha-Tight komplexy ju spevňujú, vyživujú a chránia pred vonkajšími  vplyvmi.
D-panthenol zužuje póry, obnovuje pokožku, normalizuje metabolizmus. Koreň Ženšenu, organický extrakt na opravy kože, chráni ju pred agresormi životného prostredia, vyživuje a tonizuje. Organický extrakt z dubovej kôry ochraňuje pokožku pred zápalmi a pôsobí ako antiseptikum, posilňuje cievy. Organické extrakt z mydlice stimuluje prirodzenú produkciu kolagénu, obnovuje kožné bunky a chráni pokožku pred starnutím.
Výrobok neobsahuje škodlivé chemické komponenty:
Očakávaný výsledok: Po niekoľkodňovom používaní bude vaša pleť rozžiarenejšia a bude vyzerať viditeľne mladšia a to vďaka vyhladeniu jemných liniek a vrások.
Spôsob použitia: ráno a/alebo večer naneste malé množstvo krému na čistú pokožku. Pre lepší a viditeľnejší efekt používajte s Pleťovým revitalizačným sérom s výťažkom z čierneho kaviáru.Vhodné na každodenné použitie.

Objem: 50 ml

Moje postrehy - po tomto kréme som siahla skôr na večer. Na deň som používala denný krém a vždy večer po dôkladnom vyčistení pleti pred spaním som si na pokožku tváre aplikovala tento liftingový zázrak. Ja sama som už na rozhraní veku, kedy by žena mala siahať po takýchto typoch kozmetických výrobkov. Taktiež patrím k tým nešťastniciam, ktoré rady spávajú tvárou na vankúši, a preto je moja pleť viac zaťažovaná a namáhaná. Najviac ma nadchlo zloženie, a to konkrétne že neobsahuje žiadne chemické škodlivé látky ako silikón, parabény, PEG, EDTA a minerálne oleje. Na tomto kréme som si všimla, že keď ráno vstávam, stále nemám pleť vysušenú, a aj po 8 (niekedy až 10 :D ) hodinách spánku si moja pleť nepýta nutne hydratáciu.

Detské zvláčňujúce mlieko na denné použitie s prírodnými výťažkami z ovsa a nevädze

20,5 % organických zložiek,  99,51 % prírodných zložiek
Detské zvlhčujúce mlieko na každodennú starostlivosť Little siberica má ľahkú textúru a dokonale hydratuje detskú pokožku. Organický ovsený extrakt hydratuje a vyživuje jemnú pokožku dieťaťa. Organický výťažok z nevädze má protizápalový a tonizujúci vplyv na pokožku.
Spôsob použitia: Podľa potreby aplikujte malé množstvo mlieka na čistú a suchú pokožku. Nechajte pôsobiť až do úplného vstrebania.

Objem: 250 ml

Moje postrehy - prvé čo som si pri tomto výrobku všimla je samozrejme jeho prekrásny obal s chutným sloníkom :) Celkom som sa potešila tomuto mliečku. ja sa vždy riadim vetou : všetko to čo je určené pre detičky a ich jemnú pokožku je kvalitné, a to čo je kvalitné je vhodné aj pre mňa. Po aplikácií mliečka som si ihneď všimla, že je moja pokožka omnoho jemnejšia, hebkejšia, jednoducho bola zrazu taká hladučká. Takýto pocit milujem. Vstrebe sa rýchlo takže netreba dlho čakať, najlepšie je ho asi využiť po kúpaní/sprchovaní. Stačí naozaj malé množstvo.


Už ste sa stretli s touto skvelou značkou kozmetiky? Ja som si ju zamilovala hneď na prvý krát. Celé to vyhralo odličovacie mliečko. Túto skvelú kozmetiku môžete zohnať napríklad v e-shope BELLUA kde nájdete mnoho ďalších skvelých výrobkov rôznych značiek.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :