sobota 1. februára 2014

Nový domček pre štetce

Ahojte :)
Dnes sa chcem pochváliť novým bejvákom pre moje lásky - kozmetické štetčeky. Keďže nepatrím medzi tie šťastné, ktoré majú kozmetický stolík s prekrásnym zrkadlom a množstvom priestoru pre kozmetiku, a zdieľam dokonca izbu s mužským plemenom ktoré tu v 95% aj prevláda (či už nábytkom ale aj všetkým ostatným, dokonca je tu väčšinou čistý chaos), rozhodla som sa teda, že si svoj mini kútik spravím na jedinom možnom mieste v celej izbe - na nočnom stolíku. 

Dnes som totižto trošku robila v izbe poriadok, upratovala som si aj šuflíky a tak som sa proste rozhodla, že dnes je ten správny čas. Všetky nepotrebné veci si museli narýchlo pobaliť a šup šup preč. 

Ako stojany som použila sklenené nádobky zo sviečok. Do nich som úplne jednoducho nasypala voňavú napraženú zrnkovú kávu. No a už stačilo len pozapichovať nových nájomníkov. Káva prekrásne vonia, ja proste milujem jej vôňu. A taktiež slúži na to, aby štetce v nádobkách stáli, ľahko sa vyťahujú ale aj vsúvajú do stojanov. Použila som rôzne veľkosti nádobiek (jednu malú ešte prihodím). Pôvodné sviečky som kúpila aj s kávou v bratislavskej Ikea. Jednu si idem akurát zapáliť :) krásne vonia a bude z nej dávkovač vatových tampónov. 


Vždy som presne po takomto stojane pre štetčeky túžila. Je veľmi jednoduchý, voňavý, má to šmrnc a dokonca je takmer zadarmo. A ak vás náhodou omrzí, kávu pomeliete a môžete ju vypiť alebo si z nej radšej vyrobte skvelý peeling :)

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :