utorok 18. februára 2014

Pravá giveaway - blog oslavuje narodeniny

zdroj

Ahojte priatelia :)
Tento článok mal byť publikovaný už v nedeľu, no keďže som sa poriadne nedostala k internetu, musela som ho preložiť až na dnes. 

 V nedeľu 16.2. 2014 mal totiž môj blog prvé narodeniny. A aby toho nebolo málo, práve toto je môj 200 publikovaný článok :) Takže mám dôvod na dvojitú oslavu. Práve pre túto príležitosť som sa rozhodla spustiť prú giveaway na blogu.

Giveaway platí pre SR aj ČR. Pravidlá :
  • odoberať blog
  • pripísať email a meno pod ktorým blog sledujete
  • pripísať komentár čo ti na blogu chýba
Giveaway trvá do 31.3. 2014.
V balíčku nájdete niečo z dekoratívky, niečo zaujímavé na nechtíky a zázračnú sos tyčinku na pleť, na ktorú bude onedlho aj recenzia.

Dve kazetky s očnými tieňami od Alverde. V každej sú štyri očné tiene, súčasťou balenia je aj aplikátor a malé zrkadlo. Sú vhodné ako na denné tak i večerné líčenie.



SOS tyčinka na pomoc na nedokonalosti pleti od Garnier. Je veľmi silná a účinná. Zanechá na pokožke len jemnú gélový film.


Nakoniec dve balenia vodolepiek na nechty. Skvelé na zdobenie prírodných alebo umelých nechtov. Ja si ich nemôžem vynachváliť.



Držím vám všetkým palce :)


Žiadne komentáre :