piatok 14. marca 2014

Limitka Bloom me up! od Essence a nákup na Mel.sk

Ahojte drahý priatelia :)
Dnes som si pre vás prichystala článok, zasa o nakupovaní :D ja viem ja viem. Chcela som sa venovať úplne iným typom článkov... ale... Ako iste viete, nie je tomu tak dávno, čo k nám dorazila nová limitka od Essence, prvá ktorá ma naozaj nadchla. Bola totiž zložená z kozmetických štetcov, mala obsahovať aj iné produkty, no tie sa k nám ani nedostali :( ja som sa teda zamerala na štetce... Niekoľko kusov sa mi podarilo ukoristiť v predajniach DM, no asi polovicu už v stojane nemali. A tak som sa rozhodla po prvý krát objednať produkty z mel.sk. A teda som natoľko spokojná že vám musím o tom napísať.

Balíček dorazil po pár dňoch, naozaj milá rýchla komunikácia a celkovo bolo všetko tak ako by malo byť. Zásielka prišla v poriadku. Obsahovala všetko čo mala obsahovať, nič nebolo poškodené, všetko precízne zabalené. Dokonca mi prihodili ako malú pozornosť lak navyše. Sú to také malé milé gestá ktoré nie len potešia, ale aj donútia človeka porozmýšľať, či neobjedná z eshopu aj nabudúce. Takže ja môžem tento internetový obchod naozaj len pochváliť a odporučiť.

No ale poďme sa venovať už limitke Bloom me up! Mám z nej takmer všetky kúsky, jediné čo mi chýba je malí kabuki štetec, ktorý by som už naozaj nevyužila, kliešte na mihalnice ktoré nepoužívam a aj tak mám doma asi dvoje a kefu na vlasy, ktorá mi prišla dosť odveci. Taštičku na štetce som tiež neobjednala, aj keď som pôvodne plánovala, no štetce budú v sklenenej dóze medzi kávovými zrnami, vystavené na obdiv. 
Všetky štetce ma zaujali svojim dizajnom. Sú neskutočne hravé, farebné. Na to že Ess teda nie je nejako extra kvalitná kozmetika, som sa aj tak rozhodla že ich musím mať. Musím uznať aj to, že naozaj každý z nich spĺňa to čo má a že sú v celku naozaj jemnučké a hladké na dotyk. Nepodráždia tvár a ešte sú aj pekné. Ani rúčky nemajú príliš dlhé, a tak sa dobre držia a super sa s nimi pracuje. Zatiaľ mi žiaden nepustil ani jeden chlp.

Začala by som štetčekom na lícenku. Ja som si pôvodne myslela, že je to jeden z tých štetcov na make-up. Alebo teda na korektor. Potom som sa dočítala že je na lícenku, čo ma dosť prekvapilo. Make-up som s ním ešte neskúšala nanášať, ale pigment som s ním naniesla na lícne kosti naozaj super. Nesťažujem sa.


Ďalej tu máme štetec na púder. Je krásny fialkový och. A jemnučký. V mojej príručnej cestovnej make-up taštičke takýto chýbal. Nenaberie priveľa púdru a je dostatočne veľký, takže tvár som mala prepúdrovanú raz-dva.


Štetec na korektor (na fotke trochu nafúknutý lebo som ho už umývala a bol vlhký takže sa nafučal) v takomto prevedení som ešte nikdy nikde inde nevidela a možno aj tento kúsok ma zaujal natoľko, že som začala s nákupom limitky. Použila som ho na aplikáciu bledého korektoru pod oči a tmavšieho na lísne kosti. Musím uznať že na ňom niečo naozaj bude.


Hubka na make-up alebo teda beauty blender bol teda kúsok, ktorý som sa snažila zohnať už dávnejšie z jednej Ess kolekcie, no táto vychytávka sa k nám ani len nedostala. Takže som naozaj neváhala... Niekde som videla, že pred aplikáciou make-upu by sa mala navlhčiť, a tak som polovicu tváre testovala s vlhkou a druhú so suchou hubkou. Nevšimla som si žiaden rozdiel. Akurát som si všimla jednu vec a to, že pri aplikácií make-upu hubkou ho spotrebujem viac ako obyčajne.

Štetec na očné tiene, ktorý ja nemám najmenší problém využiť. Spĺňa všetko čo potrebujem a čo som očakávala, je to presne ten základný obyčajný tvar štetca, ktorý by mala mať doma každá z nás.


Malý štetec na očné tiene, ktorý ja osobne používam hlavne na vnútorný kútik oka, oblasť pod obočím a podobne. Je v celku šikovný, nemám čo by som mu bola vytkla.


Obojstranný štetec na obočie, v tomto prípade sa mi nepáči že je obojstranný, nemám rada takéto kúsky. Neviem ako ho uskladním. Ale inak naozaj nemá chybu. Vytkla by som mu ale to, že zo sady, tým že je obojstranný sa s ním najhoršie pracuje, pretože sa mi horšie držal v ruke - je dlhší.


Zhrnula by som to asi tak, že som zo štetcov neodpadla ale ani ma nesklamali. Skôr by som sa priklonila asi k tomu že viac prekvapili ako som čakala, sú ozaj aj použiteľné (myslela som si že to bude len pekná nevyužiteľná položka, čo mi bude stáť na poličke) a sú jemnučké, dobre zarovnané a zostrihané. Dokonca som zistila, že všetky moje sady štetcov sú nemecké. Nechcem tým povedať že tieto štetce majú napríklad na Zoevu, to určite nie... Ale pre tie, ktoré nie sú ochotné do štetcov toľko investovať, sú naozaj postačujúce.

No a tu sú ešte zvyšné výrobky. Dva lesky ( je písané že sú to lesky, ale skôr by som povedala že sú to rúže ) na pery, matné... pigment a k nej aj podklad na pery, ktorý mi pomôže využiť aj iné pigmenty. A lak na nechty, ktorý mi pribalili ako pozornosť :) Ďakujem MEL.

Pozrite si sortiment na MEL.SK možno aj vás niečo zaujme ako mňa.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :