streda 12. marca 2014

Vyhrala som GIVEAWAY !


Ahoj ahoj priatelia :)
Dnes sa konečne hlásim z blogového záhrobia a nakoniec som sa predsa len dokopala k jednému príspevku :) no musela som. Uznajte...
Sama som tomu nedokázala uveriť, keď som čítala post jednej blogerky... Bolo to vyhodnotenie jej giveaway. Ja sa do podobných súťaží zapájam málo. Nie všetky produkty ma vždy uchvátia, alebo som ich mala či mám a podobne. A je aj pravda že na každom blogu je väčšinou v podmienkach sledovať blog, a to mi často za tú giveaway nestojí. Okrem toho, priznám sa že kedysi som sa zapájala všade kde sa len dalo a nevyhrala som nikdy nič. Tento blog som ale sledovala a veľmi sa mi zapáčil náramok. Tak som si povedala, že pre tento krát urobím výnimku a predsa len sa zapojím. No a oplatilo sa. Ja, tá ktorá nikdy nič nevyhráva.... ja som vo vyhodnotení čítala moje meno.




Chcem sa poďakovať blogerke Ele z All I know about cosmetics za túto skvelú giveaway. Potešilo ma aj to, že k cene mi pribalila ešte zopár vzoriek, teším sa. A týmto vás chcem baby motivovať, ja sama som príkladom toho, že náhoda je naozaj blbec a šťastie si raz asi na každého sadne... hlavne vtedy, keď to budete najmenej čakať. Ešte spomeniem že by ste si Elin blog mali určite pozrieť :) je tam čo nájsť.
Pripájam link - ELINA GIVEAWAY už vyhodnotená.

Zajtra mám teda pre vás aj jedno veľmi jemné a extra rýchle denné líčenie za využitia tejto mini paletky.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :