streda 23. apríla 2014

Žlté výrazné líčenie

Ahojte zlatíčka :)
Dnes som si pre vás pripravila ďalšie líčenie, zasa o niečo výraznejšie. Pridala som sviežu jarnú farbu - žltú kuriatkovskú (lebo som nestihla urobiť žiadne tématické líčenie :) tak aspoň tato som si to vynahradila) ktorú som zakomponovala do jemných zemitých farieb. Výrazná čierna linka dodala looku dramatický výraz, pridáva to celkovému výsledku šmrnc.


No a nebola by som to ja, ak by som opäť trochu nezaexperimentovala a nepridala k výrazným očiam aj poriadne výrazné pery. V kozmetickom kufríku som našla ešte zopár vodolepiek, alebo teda tetovaní na pery, tak som sa do toho hneď vložila. Pôvodne bolo tetovanie celé žlté, no pri aplikácií na červenkasté pery zmenilo farbu do oranžovo-červena. Škoda...


Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :