utorok 17. júna 2014

Colors - druhé líčenie

Ahojte všetci :)
Už včera som začala so sériou pestrofarebných líčení, no a dnes samozrejme musím pokračovať. No a ani dnes som sa nerozhodla šetriť na farbách, práve naopak. Viac farebných kombinácií sa mi na plochu oka už ani nenarvalo. Čo na to poviete? 

Veľmi sa mi zapáčila tá kombinácia ružovej so žltou, nikdy by som nebola povedala, že budú spolu takto krásne pôsobiť. Musím sa priznať, že táto farebná kombinácia nebola môj nápad, ale videla som to v jednom looku inej blogerky, a tak som sa rozhodla vyskúšať to. A som rada. Myslím že by sa to dalo využiť na výrazné večerné líčenie na nejakú príležitosť (samozrejme bez toho zeleného obočia). Len škoda, že nemám žiarivejšie a lepšie pigmentované očné tiene a tak som farebne dosť obmedzená. Do budúcna sa posnažím pripraviť ešte niečo bláznivejšie.

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.

Žiadne komentáre :