nedeľa 19. apríla 2015

Zjarnieva sa

Ahojte všetci...
V ovzduší už cítiť vôňu kvetov a ako mi dopadajú teplé slnečné lúče na tvár, cítim sa jednoducho lepšie. Všetko je zrazu krajšie a ako sa prebúdza príroda, aj ja pociťujem viac energie. Dnes nebudem líčiť, nebudem sa chváliť nákupom a ani nebudem opisovať žiaden produkt. Dnes si len sadnem, vyložím nohy a budem popíjať kávičku a limonádu. Nech sa nabijem energiou na ďalší pracovný týždeň, ktorý sa už čoskoro začne. Dnešok si spríjemním fotoaparátom, ktorý som po dlhšom čase oprášila a chcem sa vložiť do nových vecí. Už mám viac času a môžem začať opäť líčiť či vytvárať celkovo niečo kreatívne. 

PS pridávam pár fotiek z dnešného dňa... takto si žijeme

včera som nazbierala na záhradke kvety, spríjemňujú mi prostredie a pripomínajú mi že jar už naozaj pomaly prichádza

strážca reproduktoru č.1

strážca reproduktoru č.2

a strážca reproduktoru č.3 .... štvrtá mačka padla za obeť

Sašenka
nové obliečky... 

chalani museli nové obliečky otestovať, aby si boli istí že sa nám bude dobre spať :D

Alverde mangové telové maslo, mňam
mačacia fontánka a zdemolovaná vyjedená trávička na trávenie pre micky, musíme nasadiť novú

pripravená na líčenie


Žiadne komentáre :