nedeľa 17. februára 2013

Spravila som si radosť

Včera som sa rozhodla potešiť sama seba a zbehla som s kamoškou do obchodného domu. Pobehali sme si po obchodoch, nakúpili zopár nových kúskov, darčekov pre priateľov, posedeli na kávičke, no a čo je najdôležitejšie, prešli sme aj celú drogériu :)





Potešila som sa gélovou čiernou očnou linkou od Essence a k nej som si hneď prikúpila aj štetec na linku so zahnutou špičkou od Alverde.
Oba produkty som zakúpila v drogérií DM, mala som šťastie, padli mi do oka v malom regáliku s nápisom výpredaj :) Tieto položky ma vyšli na necelé 4 eurá. 
No a tu sú výsledky, skúšala som hrubšiu linku a la pin up a potom som sa trošku nechala uniesť :D no mám sa ešte čo učiť. Je to moja prvá gélová linka. Vždy som používala iba tekutú. V celku som spokojná, neminula som veľa peňazí, nečakala som nič lepšie a som rada že sa neukázalo ani nič horšie. Štetec mi vyhovuje, farba sa s ním dobre nanáša nie je dlhý takže sa príliš nevychyluje a vytvaruje krásne presné línie. Linka má skvelú farbiacu schopnosť, ľahko sa nanáša a čo je najlepšie, vydržala mi celú noc :)

Žiadne komentáre :