nedeľa 7. apríla 2013

Prírodná kozmetika

Dnes som sa rozhodla len v rýchlosti predstaviť jednu šikovnú kočku, ktorá vyrába domácu a čisto prírodnú kozmetiku. Ja ako milovník prírody a kozmetiky som samozrejme nezaváhala a musela som výrobky otestovať. a priznám sa vám úplne na rovinu... podľahla som. Výrobky sú vo veľmi prijateľných cenových kategóriách, sú vyrábané z naozaj prírodných zložiek, voňajú, prístup k zákazníkovi je vždy príjemný a rýchli, no a čo je najlepšie nájdete tu aj výrobky vhodné pre vegánov. Neskutočné, som absolútne spokojná a preto sa s vami jednoducho musím podeliťo tento poklad.



V prvom rade tu nájdete mydielka, rôzne vône, podľa chuti... ponúka sa stále niečo nové. Mne sa veľmi zapáčili pretože nevysušujú pokožku tak ako tie chemikálie ktoré kúpite v obchode. No a keďže ja momentálne žijem v Bratislave (kde je taká hnusná tvrdá a chlórová voda) som mimoriadne spokojná.
Muffinky do kúpeľa - milujem ich, sú príjemné, ja som bola naozaj prekvapená lebo sa rozpúšťajú pomaly, sú naozaj mastné ale pozor, sú ako masielko takže kúpeľ je naozaj príjemný (ja veľmi mastnotu neobľubujem ale toto bolo brutáááálne :D) No a bylinky im dodávajú ten správny šmrnc.
Šumivky do kúpeľa - klasická šumivka, perfektná vôňa na spríjemnenie kúpeľa :) Samozrejme aj so sušenými bylinkami.
Pre milovníčky čokolády - regeneračný balzám na ruky (kakao a citrón), samozrejme vhodné aj pre vegánov, na zahryznutie.
Balzám na telo - ja mám doma momentálne vôňu čokoláda a pomaranč (mňam) milujem ten balzam. Jeho konzistencia je ako šľahačka, veľmi ľahko sa nanáša na pokožku, stačí ho naozaj málo a pokožka je jemnučká, voňavá a mám z neho neskutočný pocit hýčkania. Asi lepšie ako čokolvek čo som do teraz vyskúšala.

Ostatné produkty sem ani nebudem prihadzovať ale len pre vašu zaujímavosť, môžete si vybrať aj z : 
  • balzám na pery
  • lesk na pery
  • parfém
  • dezodorant
  • produkty proti celulitíde
  • soľ do kúpeľa
  • mydielka na holenie
  • tekuté mydlá
  • tinktúry
  • peeling
  • odličovač
  • krém
Proste takmer všetko !!! Skúste sa poobzerať po facebookovej stránke ak máte záujem o túto skvelú kozmetiku :) vrelo odporúčam. ODKAZ TU

Žiadne komentáre :