nedeľa 28. apríla 2013

TAG - this or that

Ahojte dievčatá, tak som sa dnes rozhodla urobiť ešte jeden kozmetický tag keď je tak pekne a môžem si pri notebooku vychutnávať slnečné lúče.
Konkrétne tento tag som videla už dosť dávno ale až teraz keď sa mi objavil zasa pred očami (na blogu xoxopatty.blogspot.sk ) rozhodla som sa ho zúčastniť aj ja.
Tak sa pustme do toho :)


MAKEUP

Farba na líčka alebo bronzér?

Tak väčšinou používam lícenku ale keďže ide leto zasa sa preorientujem na bronzér. Tieto dve veci vyberám podľa ročného obdobia.

Lesk na pery alebo rúž?
Určite leska na pery, keď už rúž tak ho s leskom kombinujem.

Očná linka alebo maskara?
No tak neviem si ani predstaviť že by som použila na oči len linku a riasenku nie, asi by to bolo dosť komické takže volím riasenku. Najlepšie by však boli tieto dve veci skombinované spolu.

Make-up alebo korektor?
Určite make-up, korektor používam len pod make-up takže samostatne by som ho určite nevyužila.

Neutrálne alebo farebné očné tiene?
Na bežné líčenie volím jednoznačne niečo jemnejšie, zemité a ľahké farby sú proste moje. Výrazné líčenie používam veľmi málo.

Štetce alebo špongie?
Úplne jednoznačne štetce, ale chystám sa vyskúšať Beauty Blender.


NECHTY

Dlhé alebo krátke?
Určite dlhé, moje krátke nechty sú úplne tragikomické takže si ani nemôžem dovoliť krátke nechty, a ani sa mi nepáčia.

Umelé alebo prírodné?
V poslednej dobe skôr moje vlastné prírodné nechty, už veľmi dlho som nemala nalepené umelé nechty, takže ak sa dá uprednostním tie prírodné.

Bledé alebo tmavé?
Bledé.

Kvietkované alebo nekvietkované?
Určite tie so vzorom :D



MÓDA

Džínsy alebo tepláky?
Určite džíny, v teplákoch sa cítim pohodlne len doma.

Dlhý rukáv alebo krátky?
Asi skôr niečo krátke a vzdušné.

Šaty alebo sukne?
Určite šatičky.

Žabky alebo sandále? 
Žabky, o tom niet pochýb.

Šatky alebo klobúky?
Šatky.

Náhrdelníky alebo náramky? 
Náramky, náramky a náramky.

Opätky alebo nízke topánky?
To je jasné :) čím to má viac cm tým je to lepšie :) nech žijú hight heels.

Bunda alebo mikina?
Bunda.

VLASY

Vlnité alebo rovné?
Vlnité, čím väčšie a hustejšie kučery, tým lepšie.

Vypnuté nahor alebo spustené dole?
Rozpustené.

Drdol alebo cop?
Drdol.

Dlhé alebo krátke?
Najdlhšie.

Bledé alebo tmavé?
Blond peroxidové alebo krvavo červené, neviem sa sama rozhodnúť.

Rovná ofina alebo ofina nabok?
Určite do boku.

Sponky alebo motýľové spony. 
Ponky.

Lak alebo gél na vlasy?

Lak na vlasy.

NÁHODNÉ

Dážď alebo slnko?
Slniečko.

Leto alebo zima?
Leto, zimu neznášam.

Jar alebo jeseň?
Úplne jednoznačne jar, keď sa po zime prebúdza príroda. Milujem toto obdobie.

Čokoláda alebo vanilka?

Čokoláda, vanilku nemôžem ani cítiť.


Tak toto bolo rýchle, nemusela som sa veľmi dlho rozhodovať a rozkecávať. Mám v tom celkom jasno, a čo vy? 


Žiadne komentáre :