pondelok 27. mája 2013

Prírodná pleťová maska


Ako ste sa už dávnejšie mohli dočítať, preferujem hlavne prírodnú kozmetiku a kozmetiku netestovanú na zvieratách. V jednom z mojich dávnejších príspevkoch som už predstavila veľmi šikovnú kočku ktorá vlastnoručne pleťové a telové kozmetické mňamky vyrába. Nedávno mi ako stálej zákazníčke poslala ako darček pleťovú masku. Dnes som sa jej rozhodla venovať článoček a odhaliť vám prečo jej kozmetiku tak zbožňujem.


Takže obdržala som pleťovú masku na suchú pleť. Aj keď ja osobne mám pleť zmiešanú (tak ako 90% populácia) rozhodla som sa masku otestovať. Bude super na letné obdobie kedy bude pleť pôsobením slnka menej vyživená a bude potrebovať väčšiu pozornosť.

Táto maska obsahuje vysoko kvalitné prírodné íly, najmä kaolín, levanduľovú a citrónovú silicu, ktoré sú vyberané nie len na základe vône, ale aj blahodárneho účinku na pokožku. Sušené kvety levandule a jemne mleté olivové jadrá zaručujú dokonalý peeling, ktorý oživí Vašu pleť, zbaví ju odumretých buniek a rozjasní ju. Olivový panenský olej dodá pokožke hydratáciu a vláčnosť. Treba ju naniesť na čistú a suchú pokožku, nechať 10-15 minút pôsobiť a opláchnuť čistou vodou.

Takto krásne som vyzerala po aplikácií masky :) Maska má veľmi príjemnú vôňu. Jediné čo by som vytkla je že sa trochu ťažšie nanáša, ja som si dopomohla pár kvapkami vody. Masku som tak mierne zriedila aby sa lepšie na pleť naniesla a prilnula. Veľmi rýchlo zasychá a začínate cítiť ako pôsobí.
Pri maske bola poznámka : začervenanie pokožky hneď po umytí masky nie je znakom alergie a nemusí sa prejaviť u každého. Značí to vylučovanie škodlivín z pokožky, nie alergickú reakciu - To sa mierne prejavilo aj u mňa. Musím povedať že po umytí masky moja pleť ostala veľmi hebká. Taktiež veľmi pekne a sviežo voňala, no proste ako detská prdelka (tak sa to hovorí nie?). Mala som pocit že je zrazu pružnejšia.

Tieto prírodné produkty zbožňujem nie len pre ich účinnosť ale aj pre ich intenzívnu a nenútenú vôňu. Zbožňujem keď sama sebe voniam, cítim sa lepšie akoby som bola hýčkaná ešte dlho po tom ako prípravok použijem. To platí aj pre túto masku. A ak sa mi minie, určite bude v zozname mojich položiek pri ďalšom nákupe :)

Pripájam link pre milovníkov prírodnej kozmetiky na FB stránke.

Žiadne komentáre :