nedeľa 21. júla 2013

Potešenie na nákupoch

Poznáte to. Idete len okolo obchodného domu. Len tak prechádzate, domov z práce, alebo z nákupu, či sa len tak ponevierate ulicou. A zrazu vás to začne ťahať, neuveriteľnou príťažlivosťou. Kto to nezažil si myslí že preháňam. No vravím vám, je to tak. Ak by som aj ja nezabočila mimo svoju bežnú trasu, asi by som sa tam vrátila neskôr :D nedalo by mi to. Zašla som teda do Centrálu a vybrala som sa smerom k Tally Weijl. Najkratšia cesta je však cez New Yorker. Tu som však zbadala 70% výpredaj tak som si hneď nabrala niekoľko vecičiek. Vďaka bohu, nemala som pri sebe takmer žiadnu hotovosť. Vlastne som chcela len zistiť, či majú v Tally jeden overal, no keď už sú tie výpredaje, no nekúp to!!! Zdrapila som najprv prsteň ktorý sa mi nenormálne páčil. Potom som k nemu našla dvojfarebnú sadu náramkov. No a pierkové náušničky sa mi proste strašne páčia. Pri pokladni som si potom všimla ešte sýtu modrú šatku, tú som hneď aj využila.


Sada náramkov 1e

Náušnice 1e

Prsteň 1,90e

 Šatka 1e

Po tom sme sa vybrali na nákup do Tesca. Aby som si nakúpila ingrediencie, na varenie na nedeľný obed. Samozrejme aj tu prebiehal výpredaj. Celú návštevu som odolávala. Až kým sme sa nepostavili ku pokladni. Stáli sme kúsok od regálov s topánkami a na mňa doliehal lesk červených vysačiek s nápisom SALE. Vtedy som si spomenula že už dlhšie som tam obzerala jedny sandálky. A boli tam... z 15 eur spadla cena na 10,50e tak som neváhala a už aj boli v mojom košíku.




Takto som si dopriala behom soboty :) milujem výpredaje. A čo vy?

Žiadne komentáre :