pondelok 26. augusta 2013

Ľadová káva so zmrzlinou


Dnes do tretice pridávam recept na ľadovú kávu, tento krát so zmrzlinou, na ktorej stále fičím. Pustme sa rovno do receptu.

Potrebujeme:
káva
zmrzlina
mlieko
šľahačka
Postup:

1. Pohár naplníme zhruba do polovice zmrzlinou. Ja na najčastejšie používam čokoládovú. Vanilku moc nemusím. Skúšala som už aj ovocné príchute a vôbec mi to neprekážalo. 


2. Pripravíme si esspreso a zmrzlinou kávou zalejeme.

3. Pokiaľ má niekto rád mliečnu kávu, môže ešte priliať trocha mlieka či smotany. Ak nie nič sa nedeje. Ja dolievam mliečko len ak mi káva nedosahuje horný okraj pohára.

 4. Dozdobíme šľahačkou, posypeme kakaom, škoricou alebo postačí aj obyčajné granko.  
Táto ľadová káva ma dostala zo všetkých najviac. Je rýchla a veľmi chutná. Tak šup šup do kuchyne spraviť si kávičku :)

Žiadne komentáre :