piatok 23. augusta 2013

Ľadová káva


Ahojte, do konca leta nám ostáva už naozaj málo času, ale predsa si ho treba užívať do poslednej chvíľky. Aj preto dnes pridávam ďalší recept na ľadovú kávu. Tentokrát to bola pre mňa premiéra. Nechala som sa inšpirovať nápadom z internetu. Deň vopred som si nechala v mrazničke zamraziť do kociek ľadu kávu, tú som potom použila pri výrobe ľadovej mňamky.

Potrebujeme:
instantná káva
mlieko (najlepšie plnotučné)
vopred pripravené kávové ľadové kocky
môžete pridať cukor

Postup:
Do pohára nasypeme instantnú kávu. Ja som si tam dala tentokrát kávičky menej, pretože budeme prihadzovať kávové kocky ľadu. Ak chcete, môžete pridať cukor.


Pridáme trocha vody. Studenej samozrejme.

Poriadne pretrepeme v shakri aby vznikla pena.

Prelejeme do pohára.

Pridáme kávové ľadové kocky.

Na záver už len dolejeme mliekom. Prípadne dozdobíme. Ja pridávam vždy lyžičku a slamku.
Dobrú chuť :)



Žiadne komentáre :