piatok 6. septembra 2013

Farbičky a tie iné vecičky

Ahojte :)
Dnes by som sa vám rada pochválila novou (zatiaľ iba základnou) výbavičkou, ktorá mi dnes bola doručená. Pred nedávnom som si totiž z internetovej stránky objednala farby na tvár a telo. Viete, také tie klasické farby rieditelné vodou. Malujú s tým aj detičky na tvár, ako tiger, mačička a podobne...
No dokázala by som ja touto odolať? Už dlhšiu dobu som nad tým dumala, objednať/neobjednať? Až som sa odhodlala, sadla za počítač a prebrázdila internetové ponuky. Rozhodla som sa neobjednať si základnú paletu ale zvolila som 7 jednotlivých odtieňov ktoré určite využijem. Ešte som pre istotu objednala aj dva základné štetce. No a dnes som sa už vytešovala keď som uvidela vo dverách poštárku. Farby chcem využívať pri líčení očí ale aj celej tváre. Zatiaľ mám teda len 7 základných farieb podľa vlastného výberu a dva štetce, no nie je to žiadna výhra... ale nechcela som si objednať toho tonu a zistiť že to nevyužijem, alebo že je to mizerná kvalita.


No a tu je už úplne prvý test. Zistila som že základ je len zistiť koľko vody nariediť do farby a ide to už samo. Ak sú málo zriedené, pracuje sa s nimi zle, nerobia rovné línie a vytvárajú hrudky. Ak je farba naopak príliš riedka, rozpíja sa. Ale to je naozaj najmenej. Inak sa s nimi pracuje veľmi ľahko, rýchlo zasychajú a sú krásne sýte. Tento "ornament" ani neviem čo to je... asi nejaké oko to malo pôvodne byť ale nejak som sa zažrala :D ... vznikol za pár minút. Pripomínam že s touto technikou som pracovala po prvý krát v živote, takže žiadne extra zručnosti netreba, len pevnú ruku a cit. Už sa nemôžem dočkať na zajtra a testovanie farbičiek :D už mám aj pár nápadov na úlety v líčení. Dúfam že sa vám budú páčiť, a neskôr budem túto výbavičku určite rozširovať. 

A chcem vám všetkým ešte zaželať krásny piatok, užite si víkend :)

Žiadne komentáre :