utorok 10. septembra 2013

Tie naše nápady aby sme sa nenudili :)

Ahojte. V najbližšej dobe to asi nebudem preháňať s blogovaním a dám si tak trošku aj pauzu. Som tak fajnovo chorá, chytám horúčky a nenormálne ma bolí hrdlo. A čo je najhoršie, nemôže si dovoliť teraz nepracovať. Takže v tomto fajnovom stave som ešte aj v robote, kam investuje úplné zvyšky mojej energie. Takže na blog i nezvýši žiadna. Ledva stojím. Ale dnes vám sem ešte šupnem pár fotečiek ktoré som už dávnejšie spomínala a stále som ich sem nepridala. Presnejšie, išlo o jedno fotenie na ktorom som sa podieľala líčením. Sú to trošku odvážnejšie fotky. :) Mne sa veľmi páčia. Baby sú krásne, nálada bola pri fotení bombová a nakoniec sme potiahli až do rána :D
Monika

Erika
Ešte pripisujem kontakt na fotografa Luboša Dugasa :)

Žiadne komentáre :