utorok 8. októbra 2013

Cicuška - líčenie


Ahojte, dnes som sa pustila do testovania novej linky drahej ako sviňa od Make-up Atelier Paris. Do teraz som používala hlavne tekuté linky, plus sem tam jednu gélovú linku. Tento krát som sa potešila kúpou krémovej očnej linky. Poviem vám.... skoro ma trafilo keď som zistila koľko stojí... Aj tak som sa rozhodla že si ju doprajem... Nakupovanie je aj tak stále lacnejšie ako psychiater...



Nechala som sa inšpirovať jedným líčením z internetu, už dlhšie som ho chcela vyskúšať, no teraz sa naskytla super príležitosť... S linkou sa pracuje naozaj veľmi dobre, ľahko sa nanáša, robí presné línie, nerozlieva sa. Je sýto čierna, žiadne odtiene šedej, a drží perfektne. Musím si ešte prikúpiť nový tenký štetec na jej nanášanie, potom to bude dokonalé. Musím povedať že táto investícia sa naozaj oplatila. Od jej prvého použitia ju preferujem a využívam ju pri každom líčení :)

Žiadne komentáre :