sobota 26. októbra 2013

Halloween make-up - zombie face

No ahojte, dnes pokračujem v halloweenskych lookoch. Prečo? No, pred nedávnom som si totiž objednala pár špéci vecičiek z UK, u nás túto kozmetiku totiž nie je možné zohnať. Sú to prípravky na špeciálne efekty (to ste si mohli už pri včerajšej premene všimnúť - odkaz tu). Presnejšie som si objednala kolódium na vytvorenie realistickejších jaziev, umelú krv a modelovací vosk. Vosk a krv som využila pri vytvorení zombie looku. Krv je super, pri tenkej vrstve zaschne na pokožke a vyzerá ako reálna zaschnutá krv. Pri väčšom množstve to už také reálne nie je, ale drží super, zaschne ako gél a ľahko sa dá aj odstrániť z pokožky. S modelovacím voskom som sa potrápila omnoho viac, nie a nie držať, treba sa s ním trochu viac vyhrať a hlave (poznámka pre bývalé blondíny ako ja) ho nedávať na neočistenú pokožku, nakrémovanú, či dokonca už pokrytú vrstvou make-upu. Fakt vám tam držať nebude. Po dlhšom boji som to ale zvládla, lepšie by bolo ak by som mala ešte latex na tvár... no možno nabudúce, nič netreba preháňať.
No a konečný výsledok je už tu. Pôvodne som chcela niečo iné, omnoho zložitejšie, no zdržala som sa nanášaním vosku.

Dúfam e sa vám príspevok páčil :) s pozdravom vaša Anet

Žiadne komentáre :