pondelok 9. decembra 2013

Moji pomocníci na cestu aneb mini balenia


Ahojte priatelia :) dnes som vám chcela priniesť úplne iný typ článku, chcela som sa venovať líčeniu. Ale posunul sa mi čas cestovania, a tak som sa rozhodla prispieť k tejto téme. Aby som to objasnila, pôvodne pochádzam z Prievidze, ale momentálne viac bývam v Bratislave. Ale veľmi často cestujem. Aspoň na víkendy chodím domov, ak sa dá. V Bratislave mám komplet kozmetické vybavenie. No a kedže tak často cestujem, už som sa naučila trepať so sebou len to, čo nevyhnutne pre svoje prežitie potrebujem.
Dovoľte mi aby som vám predstavila svojich verných kozmetických pomocníkov.
Vo svojej cestovnej výbave, okrem kozmetickej taštičky ktorú som už predstavovala (môžete pozrieť tu), ma sprevádzajú ešte dva výrobky.



Takže ako prvý pomocník je to Sensibio H2O. Čistiaca a odličovacia micelárna voda na citlivú pleť so sklonom k začervenaniu. Určite ju už z recenzií alebo osobne poznáte. Je hypoalergénna. Podľa mňa čistí dokonale pleť, odstraňuje dobre aj vodeodolný make-up. Je bez farbív a parfumácie, takže pre mňa je ideálna, neznášam keď mi nesadne vôňa, potom nemôžem produkt používať. Toto balenie je veľmi praktické, má 100ml. zmestí sa teda do akejkoľvek tašky a nezaberie takmer žiadne miesto. Bežné balenie obsahuje 250ml.


No a po dôkladnom vyčistení preti potrebuje pleť hydratovať. Na to je tu krém Hydrabio Légere. Mne sa podarilo nejako zázrakom zohnať tieto dve vzorky. Je určená pre normálnu až zmiešanú, citlivú a dehydratovanú pokožku. Je to hĺbkový hydratačný krém. Na kožnom povrchu pomáha udržať vlhkosť, ktorá je nevyhnutná pre rovnovážny stav pokožky. Má ľahkú jemnú textúru a je výborný ako podklad pod make-up. Je bez konzervačných látok a hypoalergénny. Vzorka obsahuje 15ml. Bežne sa predáva v 40 ml tube s dávkovačom.

Tieto dva základné produkty od značky Bioderma, som si vybrala lebo mi vyhovujú pri starostlivosti o pleť asi najviac. Sú veľmi ľahké, bez parfumácie. Micerálna voda ma nikdy nepodráždila, moja pokožka na ňu reaguje veľmi dobre, neštípe v očiach. Pleť vyčistí naozaj dôkladne. Krém je naozaj veľmi ľahký, jemný, nevytvára žiadny mastný film na pokožke a teda ani nepríjemný pocit. Veľmi rýchlo sa vztrebáva. Dokonale hydratuje pleť. Na cesty mi tieto dva produkty veľmi vyhovujú. Zmestia sa naozaj aj do najmenjšej tašky a sú mi teda vždy po ruke. Týmto by som ešte chcela pripomenúť, že momentálne prebiehajú super akcie pre túto značku. A kozmetiky nie je nikdy dosť.

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet

Žiadne komentáre :