pondelok 16. decembra 2013

Vianoce nie sú len o darčekoch pre nás

Ahojte moji drahí :)
V prvom rade sa chcem ospravedlniť, že neprispievam článkami pravidelne. No mala som teraz celkom iné starosti. No jednou vecou sa vám veľmi rada pochválim. Dvaja kocúrikovia, o ktorých som nedávno písala a súrne sa im hľadali aspoň dočasné domovy, sú už v teplúčku. Podarilo sa nám to :) každý prispel nejakou pomocou a obaja mackovia budú tráviť zimné sviatky v dočasnej opatere u skvelej rodinky. A po Vianociach budú ponúknutý na adopciu :) Ich príbeh si môžete prečítať TU. Pre mňa sú Vianoce totiž sviatky nie len pre ľudí. Ani neviem ako by som to napísala, ale na uliciach v tejto zime je toľko zvierat vonku :( preto prosím nezabúdajte aj na štvornohých kamarátov.



No a ďalšia vec, ktorou sa chcem pochváliť je tento krásny set, náramok aj s prstienkom. Kúpila som ho od organizácie na pomoc psíkom vo Veľkom Mederi. Dostala som k nim aj ďakovnú karčičku. Je to budhistický náramok, ručne robený. Volá sa Sikkim a má vám priniesť šťastie. Ja osobne mám takéto veci rada, ešte keď sú také pekné. Výťažok z kúpi náramku a prstienku bude venovaný na nákup stravy pre psíkov v Dog azyle, Veľký Meder :)




Tým chcem povedať, že aj takýmito drobnosťami sa dá pomôcť zvieratkám. Niekedy sa dá naozaj obdarovať aj seba aj zviera, tak prečo si neurobiť radosť? A prosím, nezabúdajte že už ide zima až praští. Ak máte doma nepotrebné paplóny, deky, koberce, matrace či iný materiál, psíkom a mačičkám v najbližšom útulku sa určite zíde. Môžete pomôcť aj kvalitnejším krmivom alebo inou materiálnou či finančnou pomocou. Napríklad aj prevozom zvieratka do nového domova, aby strávilo Vianoce doma :) veď hlavne o tomto Vianoce sú no nie? Pomáhajme ostatným.

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet.

Žiadne komentáre :