štvrtok 23. januára 2014

Moja zbierka farebných pigmentov

Ahojte všetci
Dnes som sa rozhodla pochváliť sa vám s mojou zbierkou pigmentov. Musím povedať, že som na ne aj pozabudla, tak som si aj sama osviežila pamäť. Robila som si teda dnes malú revíziu, triedila a kontrolovala, či je všetko v záruke alebo či nie je niečo poškodené (samozrejme som našla aspoň jeden pigment rozsypaný). Tak pustme sa do toho, z toho čo ostalo po triedení som zistila tento stav : 24 pigmentov jednej značky plus 3 pigmenty inej bežnej z drogérie.
Farebné pigmenty sú známe svojou dobrou schopnosťou krytia. Dajú sa využívať ako očné tiene, ale sú vhodné i na zafarbenie pier, vlasov dokonca nechtov. Dajú sa teda použiť na akúkoľvek časť tela, nahrádzajú všetky tie delené kozmetické produkty a vytvárajú iba jeden.
Snažila som sa ich aspoň troška farebne utriediť
1. biela

 2. fialová

3. ružová


4. modrá

5. modrá a zelená

6. zemité farby

7. šedá a čierna

8. essence pigmenty

Myslím, že ich ešte poriadne využijem pri výrobe leskov či balzamov na pery. Už čoskoro plánujem novú výrobu a veľa pigmentov sa mi k tomu skvelo hodí, tak mi držte palce :)

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :