streda 12. februára 2014

Valentín - srdiečka aj na nechtoch

zdroj
Ahojte :)
Nedávno som na nete natrafila na návod ako nakresliť pekné srdiečko na necht. Stačí k tomu podkladový lak (akýkoľvek si zvolíte), lak ktorým budeme kresliť srdiečka (či už si vyberiete jednu farbu aby boli srdiečka všetky rovnakej farby alebo ich chcete viacfarebné je už na vás, len musí byť lak dostatočne sýty) a nakoniec bodkovač na nechty(kto nemá bodkovač, určite postačí aj špáratko).


V prvom rade si nalakujeme nechty podkladovým lakom aký sme si zvolili, necháme poriadne uschnúť

Ak je lak poriadne uschnutý, začneme kresliť srdiečka. Bodkovačom urobíme vedľa seba dve bodky a smerom dole (tu je necht obrátene čiže tu je to hore) potiahneme líniu aby sme ich spojili v tvare srdca.

Pokračujeme do vtedy kým sa nám chce :D je na vás aké veľkosti a farby a aké množstvo srdiečok zvolíte.

 Moje nechtíky vyzerali nejako takto keď som so zdobením skončila.

Počkáme kým lak poriadne uschne a na záver ešte prelakujeme priesvitným lakom (finishom). Ja som ešte ošetrila nechtovú kožičku olejčekom.
 

Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :