nedeľa 9. februára 2014

Valentínske inšpirácie

Ahojte priatelia :)
Dnes som prepadla aj ja téme Valentín. Ani neviem prečo. Nie som z tých, čo tento sviatok berú nejako vážne. Vlastne po minulé roky sme si s priateľom ani nič nedávali. Zdá sa mi úplne zbytočné kupovať si navzájom gíčové plyšové srdiečka, alebo ešte horšie, medvedíkov ktorý to gíčové srdce držia.
Neviem čo také užitočné a prospešné by som momentálne mohla partnerovi podarovať. Nemám rada veci, ktoré niekto kúpi len tak naoko... keď už niečo kupujem, tak to musí mať význam. Samozrejme aj niečo cenovo dostupné... 
A tak preferujem darčeky typu navarím/upečiem. Prikladám niekoľko zaujímavých typov, ako potešiť svoju polovičku. Napríklad raňajkami priamo do postele, čo vy na to?






Či už slané alebo sladké, každý si príde na svoje.
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :