pondelok 12. mája 2014

Najlepšia dovolenka (pre mňa a pre milovníkov zvierat)

Ahojte :)
Hlásim sa vám po mojom predĺženom víkende s obrovskou kopou zážitkov... A ruky sa mi pomaly rozbiehajú (aj keď vlastne ani neviem kde mám začať) do písania, aby som sa s vami podelila o všetko čo potrebujete vedieť (alebo skôr ja zo seba potrebujem dostať).

Takže začnem pekne postupne... Niektorí z vás si isto všimli moju záľubu vo zvieratách. Som vášnivou milovníčkou zvierat, či psov alebo mačiek... tak aj iných tvorov a už ako malá som ku zvieratám mala veľmi pekný vzťah. Postupom času, ako som dospievala, som zistila že môj vzťah ku zvieratám tak nejak prerastá stále viac, začala som sa o ne viac zaujímať a vďaka internetu som sa dostala do skupín ľudí, ktorý sa týmto nemým tváram pokúšali pomôcť. Jednalo sa hlavne o mačičky a psíkov v núdzi, zvieratá ktoré chceli majitelia bezdôvodne utratiť, polovníci odstreliť, nechcené vianočné darčeky vyhodené na uliciach alebo extrémne prítulné mojkacie stvorenia pri hlavných ťahoch, gravídne feny a mačky bez jedla a vody a podobne... Mohla by som o tom písať celé hodiny...
No tak nejak som sa dostala do povedomia záchranárov zvierat aj ja, už ako soplaňa som sa začala činiť ako som len vedela a vždy som sa snažila aspoň niečím priložiť ruku k dielu. Po niekoľkých rokoch môžem hrdo prehlásiť, že som spoznala kopec skvelých ľudí, ktorý nezištne pomáhajú bezbranným tvorom, ktoré sa sami nedokážu brániť... No a tu sa už dostávame k podstate veci :) Minulý víkend sa totiž organizovali až dve stretnutia milovníkov zvierat, kde som jednoducho nemohla a nechcela chýbať...

Prvé stretnutie sme mali na chate v Táloch. Tu sme pobudli rovno dve noci a aj tak sa nám veľmi ťažko odchádzalo preč. Bolo neskutočne dobre, skvelý ľudia na skvelom mieste v lone prírody :) Každý kto prišiel, mal doma aspoň jednu mačičku a venuje sa pomoci a záchrane mačiek. Ja sama ich mám doma niekoľko a už dlhšie pomáham mačkám z ulice, pravideľne chodievam na výstavy ale hlavne podujatia na pomoc mačkám v núdzi. Dokonca adminujem rovno dve mačacie stránky, na jednej sme dokonca rozbehli dobročinnú aukciu pre kastrácie pouličiek. No a keď sa takýchto ľudí stretne rovno niekoľko... a každým dňom sa to kopí, čas letí naozaj veľmi rýchlo. Inak aj počasie nám vyšlo skvelo, chatka bola krásna, opekačky a zážitky na nezaplatenie.

naša krásna chatka

takto nás vítala mačička pred chatou
milovníci mačiek ako sa patrí
prekrásna mačacia tortička :)
ja ako mačka :D
No a v sobotu sme pokračovali do Zvolena na stretnutie milovníkov zvierat, ktoré sa koná už pravidelne striedavo raz na SR potom zasa ČR, pretože je nás veľa roztrúsených po viacero štátoch :)
Boli sme ubytovaný v peknom hotely s krásnym areálom (ktorý vyhovoval aj pre veľký počet psíkov) bazénom, saunou, výrivkou, barom a hlavne s množstvom super ľudí. Na tomto zraze sa to hemžilo viac psíčkarmi a preto sa nám všade popod nohy plietli psíci všetkých možných tvarov, farieb aj veľkostí. Dohromady ich na zraze bolo cca 40. Robil sa aj blší trh (kam som prispela aj ja), výťažok šiel do KS Handlová aj do KS Zvolen na pomoc psíkom.
Hotel Kráľová :) s logom aj na postielke a stoličkách
toľkoto nás tam bolo
aj na tomto stretnutí bola prichystaná torta 
zelený areál s jazierkom a vodopádom
prekrásne hviezdne nebo pri stolovaní
chcela som si ukradnúť tohoto hava :) Bak
Musím povedať že takýchto dní by som kludne zniesla viacej a už teraz sa nemôžem dočkaj ďalšej akcie v spoločnosti týchto skvelých ľudí :) Bola to moja najlepšia dovolenka, akú som kedy zažila.
PS pripájam aj link s článkom na stretko psíčkarov :)

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :