nedeľa 26. októbra 2014

Čarodejka - WITCH Halloween make-up

Ahojte :)
Dnes pokračujem v halloweenskom líčení a tento krát som si za modela zvolila samú seba :D takto mi to asi najviac vyhovuje. A asi by sa nehodilo líčenie a la čarodejnica na chlapovi však?...
Zvolila som si naozaj výrazné líčenie očí s čiernou linkou a použila som aj tmavé glitre, ktoré ale oko s pomocou svetlého podkladu pekne rozjasnili. Aby oči pôsobili ťažšie, použila som prechod tmavého očného tieňa do sýtej oranžovo-červenej farby. Na pery som použila čierny rúž ktorý som zmatnila čiernym tieňom. Tmavý tieň som ešte použila na vytvorenie vrások a rýh na tvári, no a ako podklad som použila najbledší make-up a transparentný púder.

No a ako každá správna čarodejnica, aj ja som si obstarala čiernu mačku, presnejšie čierneho kocúra Murka. Pristane nám to spolu, no nie?

Dúfam že sa vám líčenie páčilo :) budem veľmi rada ak sa prihlásite na odber môjho blogu.

Žiadne komentáre :