piatok 7. novembra 2014

Párky v cestíčku


Ahojte :)
Dnes sem pribudne ešte jeden receptík. V poslednej dobe sa u nás začali hromadiť párky, ani neviem kde sa všetky do frasa vzali. Naozaj. Tak som si povedala, že je treba sa ich nejak zbaviť. Začala som teda pátrať na internete a našla som zopár receptov, ktoré som medzi sebou skombinovala a vznikli tak chutné a zaujímavé páročky v cestíčku.

Potrebujeme:
6 ks párkov (ja som použila spišské pre výraznejšiu chuť)
10 PL polohrubej múky
2 vajcia
soľ na dochutenie
mlieko

1. Párky si trošku narežeme aby nám pri smažení nepopraskali. Vo veľa receptoch sa párky celé zrezali na polovicu, nemyslím že by to však bolo treba.

2. Vymiesime si cesto, ja som ingrediencie pridávala trošku odoka, cesto nemôže byť riedke a lepkavé ale ani príliš tuhé.

3. Cesto som si rozdelila na 6 rovnako veľkých kúskov cesta aby každý párok dostal svoj kabátik.

4. Cesto si pripravíme, pomúčime si dosku alebo podložku na vaľkanie.

5. Vyvaľkala som si takýto šulček aby bol o niečo kratší ako párok.

6. A potom som ho trochu akoby popučila.

7. No a konečne prichádza hlavný hrdina.

8. Párok doň zabalíme, a cesto zapracujeme valkaním aby  bol párok takmer celý zabalený.

Takto páročky vyzerajú už obalené a čakajú na horúci kúpeľ.

10. No a smažíme do zlatista. Nakoniec vyberieme a položíme na servítky aby zvyšný olej nasiakol do papierových servítok a nie do vás, predsa je to dosť mastné.



Ja som páročky pridala k vyprážanému hermelínu a pečeným zemiačikom, normálne by som asi takéto suroviny neskombinovala ale no čo, bolo treba sa toho nejak zbaviť a vlastne si myslím že sa k sebe jedlo aj celkom hodilo. Páročky v cestíčku sa mi páčili a aj chutili. Najlepšie sú úplne čerstvé, prihrievanie im veľmi neprospieva. Pridávam ešte fotku komplet naservírovaného taniera :D len tak pre chuť.


Žiadne komentáre :