sobota 23. februára 2013

Ako na obočie

Dnes som sa rozhodla ukázať vám ako si upravujem obočie. Veľa ľudí sa ma pýta ako na to, či ho mám tetované, dokreslované či farbené. V tomto príspevku sa teda konečne dozviete ako sa o svoje obočie starám.

Ako prvé si dôkladne obočie a jeho okolie odlíčim. Pripravila som si potrebné pomôcky : farbu na obočie (ja osobne používam značku Refekto Cil /odtieň 3 - natur brown), 6% peroxid vodíka, nádobku na namiešanie farby, špachtlu (moja sa nedávno zlomila tak som použila drevenú špajdlu) na nanášanie farby, vatové tyčinky na odstránenie prebytočnej farby (namáčam ich do mydlovej vody alebo do mastnejšieho krému).

- pripravené pomôcky















- farbu som rozmiešala s peroxidom, nemôže byť veľmi riedka inak sa bude na obočí rozlievať










 - na obočie som naniesla farbu, nemusí to byť dokonalé
- vatovou tyčinkou zotrieme prebytočnú farbu a vytvoríme tak presnejšiu líniu obočia 










- postup zopakujeme aj na druhom obočí











- farbu necháme pôsobiť (každý individuálne podľa požadovaného odtieňa)









- farbu zotrieme vlhkými vatovými tampónmi 
- obočie som si ešte zastrihla a pretrhala















- na záver môžeme obočie ešte prekrémovať, prípadne dokresliť (na bežný deň si obočie nedokreslujem ak je nafarbené, keď sa však chystám večer von trošku ho ešte zvýrazním tieňmi na obočie - používam značku Catrice)













No a tu je už výsledok :)

Žiadne komentáre :