štvrtok 21. februára 2013

Čistenie pórov nosa

Tak, dnes som sa konečne dostala k očiste. Presnejšie k čisteniu pórov svojho milovaného nosa. Použilo som svoju obľúbenú kozmetickú značku. Počuli ste už o nej? Ak nie, rada vám ju predstavím :)













Balenie obsahuje 3 kusy náplaste na nos.





Nos som si navlhčila mokrím vatovým tampónom. Taktiež prúžok som navlhčila, na navlhčené miesto jemne priložila a pritlačila. Jemne som ešte náplasť popritláčal vatovým tampónom, aby čo najlepšie prilnula. Náplasť som nechala pôsobiť, po čase zatvrdne keď voda uschne. Nakoniec už stačí jednoducho náplasť odstrániť.

No a tadá, je to. Jednoduché, časovo nenáročné a hlavne má to aj efekt :) čistí miniatúrne póry a zbavuje nás nečistôt, ktoré často nevidíme.

No a čo sa páči na tom celom najviac mne? Táto kozmetika neubližuje, je to takzvaná CRUELTY FREE kozmetika, nie je testovaná na zvieratkách čo je mne osobne ako milovníčke zvierat veľmi sympatické. Taktiež patrí do skupiny kozmetiky ktorá neobsahuje len chémiu ale ide aspoň trochu o prírodnú kozmetiku :)

Žiadne komentáre :