sobota 23. marca 2013

Deep BLACK

Dnes vám chcem predstaviť môj experiment. Asi každá žena má rada nejaký druh kozmetiky, ja osobne asi všetky, či už telovú, pleťovú, najviac tú dekoračnú samozrejme, no a aby som to upresnila zbožňujem keď nájdem niečo iné, výnimočné, niečo čo by si asi skoro žiadna z nás nenaniesla na tvár v bežný deň a nevybrala sa tak ohurovať mesto :)
Takéto úletovky ja doslova vyhľadávam, využívam ich hlavne pri fotení, to je ďalší môj koníček. No a líčenie a fotografovanie ide tak trochu ruka v ruke.
Dnes som si teda pre vás pripravila ukážku jednoho môjho rúžu na pery ktorý som objavila nedávno vo výpredaji v DM drogérií. Je od Catrice a stál ma asi necelé euro :)


Musela som ho samozrejme hneď otestovať.
 Najprv som pery olemovala čiernou ceruzkou na oči, aby boli kontúry ostrejšie a presnejšie.
 No a potom som proste naniesla rúž :D
Nie je to síce vecička na každodenné nosenie ale je to niečo iné, zaujímavé, odlišné. Určite ho využijem.
Zbierate aj vy nejakú kozmetiku? Ja v tejto svojej úchylke budem určite pokračovať aj naďalej.

1 komentár :

Unknown povedal(a)...

waw, veľmi zaujímavé a v skutku extravagantné, skús k tomu ešte aj biely make up, a tmavé tiene :P Mohlo by to byť oveľa zaujímavejšie :D :D a strapaté háro do tohoo :D