streda 6. marca 2013

Dražba

Dnes by som sa vám chcela pochváliť mojim úlovkom a tým by som vám aj chcela ukázať ako sa dá spojiť príjemné s užitočným (teda aspoň pre mňa určite).
Začnem tým že vám prezradím niečo o mne. Som totiž veľký milovník zvierat. Milujem prírodnú kozmetiku ale najviac tú, ktorá nie je testovaná na zvieratkách. Už ako malá som chodievala pomáhať do útulku. Snažím sa pomáhať opusteným zvieratkám v núdzi. No a tu sa už dostávame k pointe.
Na obrázku už vidíte 3 produkty ktoré som si vydražila na FB vo verejnej aukcií ktorej výťažok poputuje ako inak na pomoc zvieratkám. Čiže ako som už spomenula je to pre mňa spojenie príjemného (keďže kozmetiku milujem a nie je jej nikdy dosť) s užitočným ( pomáham tým dobrej veci ).
Pripájam link na dve aukcie podobného typu :) ako budete mať záujem pridajte sa, nájdete tam skvelé kúsky, potešíte seba, svojich blízkych a aj nemé tváre :)

tul/k/ačikovská aukcia 

útulok Piešťany - končí 7.3. !!!

Žiadne komentáre :